سفر به سرزمین عشق، با تور کربلا

یکی از محبوب‌ترین تورهایی که توسط آژانس‌های مسافرتی در داخل ایران ارائه می‌شود، تور کربلا است. این شهر محبوب تمام ایرانی ها بوده و هرساله میلیون‌ها ایرانی به این شهر سفر می‌کنند.

اصابت چند خمپاره تروریستها به غرب کربلا

شهر کربلا

شهر کربلا قرن هاست که محبوب دل های تمام شیعیان است، کربلا که تا سال ۶۱ هجری قمری بیابانی بیش نبوده است با نام های مختلفی از جمله نینوا، غاضریه و.. شناخته می شده است. به جرات می توان گفت که تمامی مسافران کربلا برای زیارت حرم مطحر امام حسین به این شهر سفر می کنند. شهرت این شهر یا بهتر است بگوییم دارو ندار و هویت این شهر به واقعه ی محرم و شهادت امام حسین(ع) بر می گردد.

تور کربلا

شهر مقدس کربلا در صد کیلومتری جنوب غربی بغداد واقع شده و مهمترین نقطه توریستی عراق محسوب می شود. سالانه میلیون ها نفر برای پابوس امام حسین (ع) روانه ی کربلا می شوند.  این شهر از ثروتمندترین شهرهای عراق بوده که منابع اصلی درآمد آن از اماکن مذهبی و محصولات کشاورزی به خصوص خرما تامین می شود. این شهر که به دو بخش قدیم (مذهبی) و بخش جدید (مدرن) تقسیم می شود، مدارس اسلامی، حوزه های علمیه، ساختمان های دولتی را در خود جای داده است.

تور کربلا

ناامنی های عراق و منطقه، نه تنها بر دل عاشقان زیارت تاثیر نگذاشته بلکه میل و اشتیاق آنها را برای زیارت افزایش داده است. درهر مقطعی از سال، زمانی که فرصتی برای هر دل عاشقی فراهم شود از سفر به کربلا دریغ نخواهد شد اما با این وجود تاریخ های خاص مثل دهه ی محرم، تاسوعا و عاشورای حسینی و اربعین حسینی زمانی است که تور کربلا بیش از هر وقت دیگری دست عاشقان حسینی را می گیرد و آنها را روانه ی کربلا می کند.

تور کربلا

تور کربلا

بازارهای کربلا فضایی مانند بازارهای سنتی ایران دارند، در بازارهای کربلا می توانید لباس های مختلف، سوغاتی های مذهبی و… را خریداری کنید، یکی از مزیت های اصلی سفر با تور کربلا علاوه بر داشتن برنامه ای مشخص برا رسیدن به تمامی بخش های سفر، امنیتی است که در طی سفر خواهید داشت. اگر شما نیز قصد سفر و زیارت کربلا را دارید به شما پیشنهاد می شود که بهترین آژانس مسافرتی که تجربه ی ویژه ای در برگذاری تور کربلا را دارد انتخاب کنید.

منبع: http://www.malisazman.ir/