معرفی یات های تفریحی دبی

در دبی قایق یا کشتی های تفریحی با نام یات (yacht) نیز وجود دارد که هر کدام از آنها تفریحات مخصوص به خود را دارند و به همین دلیل با عنوان های مختلف از هم تفکیک شده اند که در ادامه به معرفی آنها می پردازیم.

سوپر یات (Luxury Super Yacht) یا قایق تفریحی 3 طبقه لوکس

اندازه این قایق 42 متر است و 3 عرشه دارد. یک قایق لاکچری که در آن برای شما فرش قرمز پهن شده و قرار است با پخت و سرو غذا در یات، انواع نوشیدنی های ویژه، شنا و استخر بادی، کنسول بازی (نینتندو) باحضور DJ از شما پذیرایی کند.

این قایق بادبانی بسیار لوکس در 3 طبقه دارای تور صبحانه، تور ناهار، تور غروب و تور شبانه می باشد و شما می توانید هرکدام را که برایتان مناسب است، انتخاب کند.

مدت زمان این تور 3 ساعت می باشد و در منطقه دبی هاربور Dubai Harbor (مارینا) قرار دارد.

این تور تفریحی لوکس مجلل برای همه سنین و ملیت ها مناسب است و کسانی که مایلند طعم لوکسی را که دبی ارائه می دهد و در امتداد خط ساحلی کاوش می کند، بچشند می توانند بلیط سوپر یات را از بریم دبی تهیه کنند.

یات رِنتال (Yacht Rental) یا قایق اختصاصی تفریحی لوکس

معرفی یات های تفریحی دبی

این قایق قابل اجازه از 1 تا 4 ساعت می باشد. در این قایق بر خلاف سایر قایق ها می توانید از خوراکی ها و نوشیدنی هایی که از بیرون می آورید لذت ببرید. حضور کودکان زیر 3 سال مجاز است و چون نوزاد در نظر گرفته می شودند ورودی آن ها رایگان است. ورود حیوانات به این قایق ممنوع می باشد و جلیقه نجات جزو الزامات این قایق می باشد. ظرفیت این قایق لوکس 7 نفر است و شما را از میان امواج پرتلاطم عبور می دهد و به دیدن مشهورترین مکان های دیدنی دبی، از برج العرب و آتلانتیس، نخل گرفته تا جزیره شگفت انگیز جهان و نخل جمیرا، همراه با یک نوشیدنی سبک، مهمان می کند.

گشت دریایی با قایق تفریحی یات اسکای واکر (Sky Walker Yacht)

معرفی یات های تفریحی دبی

این قایق بادبانی اسکای واکرکه در مارینا پلازا قرار دارد در سال 2020 به جمع قایق سواری های هیجان انگیز دبی اضافه شد، یک گشت دریایی منحصر به فرد از زیبایی های دبی را به صورت پانوراما و در یک چشم به هم زدن به شما نشان می دهد. قایق بادبانی اسکای واکر از سوخت فسیلی برای حرکت خود استفاده نمی کند. برعکس از انرژی های تجدید پذیر و پایدار استفاده می کند و شما را از مناطقی می برد تا بتوانید برج العرب، پالم جمیرا، سواحل مارینا، جزیره آب های آبی (Blue Waters)، عین دبی و بندرگاه دبی را به نظاره کرده و با سواحل، بندرگاه ها و سبک زندگی مردم دبی و تفریحات ماجراجویانه آبی آشنا شوید.

از جمله تفریحاتی که در گشت دریایی با یات Skywalker می توانید داشته باشید، شنا، جت اسکی، موج سواری، ماهیگیری و … است.

اگر به دنبال فضای خلوت هستید توصیه ما به شما برای استفاده از این قایق صبح است و اگر از شلوغی مارینا بیشتر لذت می برید می توانید عصر هنگام سوار بر این قایق شوید.

یات پارتی (Yacht Party) یا قایق تفریحی مهمانی

یات پارتی دقیقا یک قایق مناسب پارتی و دورهمی های خودمانی آن هم نه بر روی زمین! بلکه بر روی آب های نیلگون خلیج فارس در قلب امارات، شهر زیبای دبی!

از جمله امکانات این تور، گشت و گذار در مارینا به مدت 4 ساعت است که در طول این مدت شام خود را در بوفه آزاد میل می کنید، پخت کباب در محل انجام می گیرد همراه با انواع نوشیدن و با حضور DJ لحظات شاد شما تکمیل می شود.

ورود به این قایق بادبانی تنها برای افراد بالای 21 سال مجاز می باشد.

یات شِیر (Yacht Share) یا قایق تفریحی اشتراکی

اگر به دنبال گرفتن یک کشتی لوکس هستید و فکر می کنید این کار به صرفه نیست، یات اشتراکی یک خبر خوب برای شما است برای زوج ها و گروه دوستان کوچک، که مایل به لذت بردن در ساحل دبی هستند.

این قایق تفریحی اشتراکی شما را از ساحل زیبای مارینا تا هتل زیبای آتلانتیس و برج العرب مجلل خواهد برد و در مسیر با پذایریی ویژه خود شما را مجذوب خواهد کرد و حس جدیدی از زندگی لوکس را تجربه خواهید کرد.

قایق شامل سه کابین زیبا و منحصر به فرد است، با فضای مناسب سایه و آفتاب گیری و برای زوج ها و خانواده ها بسیار مناسب است.

دقت داشته باشید امکان شنا در حین استفاده از یات مقدور نمی باشد.