اقامت در مشهد برای زائرین این شهر، یکی از موضوعات حائز اهمیت است. تنوع هتل های مشهد بسیار زیاد است، به همین دلیل برای هر نوع سلیقه‌ای می‌توانید هتل موردنظر خود را پیدا کنید. اگر شما هم جزو افرادی هستید که دوست دارید در لوکس ترین هتل مشهد اقامت داشته باشید، این مقاله می تواند راهنمای خوبی برای انتخاب محل اقامت شما باشد. در ادامه لیستی از هتل های پرفروش مشهد همراه با اطلاعات کاملی از خدمات، امکانات، موقعیت مکانی و…را برای شما آورده ایم. امیدواریم اقامتی راحت و به یادماندنی را در هتل دلخواهتان تجربه کنید.

لوکس‌ترین هتل‌های مشهد که حتماً باید رزرو کنید

ویژگی‌ هتل های درجه یک مشهد

هتل های درجه یک مشهد از امکانات و خدمات برتری برخوردارند که اقامت مهمانان را لذت بخش و راحت می سازد. تعدادی از این امکانات و خدمات به شرح زیر می باشد:

  • طراحی لوکس و مدرن
  • اتاق های فراوان
  • سرویس اتاق 24 ساعته
  • رستوران های متنوع با منوهای مختلف
  • استخر و ماساژ
  • موقعیت مکانی عالی
  • دارای خدمات ویژه مثل خدمات تاکسی، خدمات مهمان نوازی، تور، نگهداری از کودک و …

به عنوان نمونه، هتل الماس مشهد به عنوان یکی از هتل های درجه یک و مدرن مشهد دارای امکانات و اتاق‌های متعددی است. 1 سوئیت پرزیدنت، 3 سوئیت رویال، 9 سوئیت یک خوابه، 2 سوئیت ماه عسل، 20 اتاق کانکت و 128 اتاق دوتخته و سه تخته به همراه لابی، اتاق‌های این هتل را شامل می‌شوند.

برخی از امکاناتی که در هتل الماس مشهد در دسترس مسافران است شامل مواردی نظیر: کافی شاپ، رستوران و تالار الماس، رستوران و تالار چشم انداز و کافه الماس می‌شود. بازه تحویل اتاق ساعت 14 هر روز است و ساعت 12 نیز برای تخلیه مشخص شده است. لازم است بدانید، هزینه اقامت برای مسافران خارجی در این هتل نسبت به سایر مسافرین متفاوت خواهد بود. اگر در این هتل اقامت داشته باشید، صرفا با 12 دقیقه مسیر با خودرو به فرودگاه خواهید رسید.

فاصله هتل الماس تا حرم امام رضا در حدود 5 دقیقه پیاده روی در مسیری جذاب است. هتل دارای یک بازارچه اختصاصی است تا بدون نیاز به فروشگاه‌های بیرون از هتل، در هر بازه زمانی نیاز خود را برطرف کنید. یکی از تخفیف‌های جالب این هتل، تخفیف 5 درصدی در روز تولد مهمان است. قطعا اگر قرار باشد بین هتل‌های 4 ستاره مشهد یکی را به عنوان بهترین هتل در نظر بگیریم، هتل الماس 1 مشهد دارای بیشترین شانس به منظور برگزیده شدن است.

لوکس‌ترین هتل‌های مشهد که حتماً باید رزرو کنید

آدرس هتل الماس1: مشهد، خیابان امام رضا، بین امام رضا 4 و 6.

لوکس ترین هتل های مشهد

مشهد به عنوان یکی از شهرهای مهم دینی و گردشگری ایران، میزبان بهترین و لوکس ترین هتل های کشور است. این هتل های 4 ستاره مثل هتل الماس1 و هتل های 5ستاره مثل هتل قصر بین المللی، هتل مجلل درویشی و هتل قصر طلایی با طراحی های زیبا، امکانات بی نظیر، خدمات باکیفیت و موقعیت مکانی عالی، تجربه ای لاکچری را برای مسافران فراهم می کنند.

هتل های لوکس مشهد 5 ستاره

هتل‌های لوکس زیادی در شهر مشهد وجود دارد. این هتل‌ها دارای خدمات متنوع و گسترده‌ای هستند. به دلیل فراوانی گردشگر در تمام فصول سال در شهر مشهد، پیشنهاد می شود حتماً از چند روز قبل رزرو اتاق موردنظرتان را در هتل انتخابی خود انجام دهید. در ادامه به معرفی کامل تعدادی از این هتل های پرطرفدار می پردازیم.

هتل بین المللی قصر مشهد

هتل بین المللی قصر مشهد در سال 1356 در شهر مشهد افتتاح شد. سپس در سال 1396 مورد بازسازی قرار گرفت و تبدیل به یکی از مجلل‌ترین هتل‌های مشهد شد. این هتل 5 ستاره بسیار مدرن و مجهز است. هتل قصر بین‌المللی 220 اتاق در 12 طبقه دارد. تنوع اتاق در این هتل بسیار زیاد هست و شما می‌توانید به راحتی اتاق مورد علاقه خود را رزرو کنید. تمامی پرسنل هتل قصر، به طور کامل دوره‌های آموزشی گذرانده‌اند. به همین دلیل بهترین خدمات را به شما ارائه می‌دهند.

در این هتل رستوران‌هایی با تنوع غذایی سنتی، ایرانی، دریایی و فست فود برای هر ذائقه ای وجود دارد. تنها کافی است به رستوران مورد علاقه خود بروید و یک وعده غذایی عالی را میل کنید. یکی از امکانات مهم این هتل، وجود شهربازی برای کودکان است. اگر در سفر خود، همراه کودکی هستید، رزرو این هتل بسیار برای شما مناسب است. از دیگر امکانات یکی از لوکس‌ترین هتل‌های مشهد یعنی هتل قصر بین‌المللی باید به مواردی اعم از سالن بیلیارد، سالن‌های زیبایی و آرایشی، فروشگاه‌های داخلی و… اشاره کنیم.

فاصله این هتل با حرم تنها در حدود 800 متر است، که با کمتر از 10 دقیقه پیاده روی به حرم می‌رسید. ساعت تحویل اتاق در هتل قصر ساعت 14 و تخلیه اتاق در ساعت 12 است.

آدرس هتل قصر بین‌المللی: مشهد، خیابان امام رضا، بین امام رضا 14 و 16.

لوکس‌ترین هتل‌های مشهد که حتماً باید رزرو کنید

هتل مجلل درویشی مشهد

هتل مجلل درویشی یکی از لوکس‌ترین هتل‌های شهر مشهد است. هتل درویشی در لیست هتل‌های 5 ستاره مشهد قرار دارد. این هتل دارای 223 اتاق در 23 طبقه است. به طور کلی اتاق‌های این هتل به چهار نوع VIP، رویال، فصل و ملل تقسیم‌بندی می‌شوند. اتاق‌های دوبلکس و بین‌المللی هتل درویش بخش‌هایی از فرهنگ کشور‌هایی از جمله مصر، چین، رم و… را نمایانگر هستند. پیشنهاد ما به شما این است که اگر برای ماه عسل به مشهد سفر می‌کنید، حتماً اتاق کوئین هتل درویش را به همراه خدمات گل‌آرایی و پذیرایی ویژه برای ماه عسل رزرو کنید.

در طی اقامت خود می‌توانید با رفتن به کافی شاپ و اسپا هتل درویش در کنار آب از یک نوشیدنی فوق‌العاده لذت ببرید. از دیگر امکانات تفریحی این هتل باید به مجموعه آبی شامل خدمات ماساژ، باشگاه بدنسازی، سالن زیبایی و… اشاره کنیم.

یکی از مواردی که این هتل را به یک هتل لوکس تبدیل کرده است، تنوع بالای سالن‌های پذیرایی هست. از مواردی که می‌توانید در آن‌ها به نوشیدن چای یا میل کردن غذا بپردازید، باید به چای خانه سنتی برکه، کافی شاپ آتریوم و کافی شاپ بیلیارد اشاره کنیم. یکی دیگر از خدمات جذاب این هتل ارائه تور‌های گردشگری در شهر است. تیم گردشگری هتل درویش تور‌های مختلفی از جمله اسب سواری، پرواز با هواپیما، تماشای ستارگان و… را برای مسافرین خود ارائه می‌دهند. در این هتل بازارچه مخصوصی برای تماشا و خرید سوغاتی نیز وجود دارد.

زمان تحویل اتاق در این هتل ساعت 14 و زمان تخلیه 12 است. فاصله هتل مجلل تا حرم امام رضا (ع) تنها 10 دقیقه است.

آدرس هتل مجلل درویشی: مشهد، خیابان امام رضا، مابین امام رضا 24 و 26.

هتل قصر طلایی; از لوکس ترین هتل های مشهد

هتل قصر طلایی یکی از هتل‌های با سابقه عالی و درخشان در پذیرایی از مسافران هست. با توجه به امکانات متنوع این هتل و سابقه کاری عالی، هتل قصر طلایی به یکی از لوکس‌ترین هتل‌های مشهد تبدیل شده است. این هتل دارای 385 اتاق و سوئیت در 20 طبقه است. تنوع اتاق‌های این هتل عبارت است از: اتاق سینگل، 7 مدل اتاق دبل، 8 مدل سوئیت، آپارتمان رویال و سوئیت ویژه کودکان و پرنسس که به صورت اختصاصی برای زوج‌های جوان طراحی و دیزاین شده است.

در کنار تنوع اتاق‌ها، رستوران و کافی شاپ‌های این هتل نیز بسیار متنوع هستند. رستوران سنتی ترنم، رستوران ایرانی ترنم، رستوران پنج قاره زوشا و رستوران بارگاه از رستوران‌های جذاب این هتل هستند. شما در این مجموعه با 4 نوع کافی شاپ نیز روبه رو هستید. اولین کافی شاپ در لابی واقع شده است و یکی دیگر از کافی شاپ‌ها در مجموعه اسپا و تفریحی این هتل قرار دارد. دیگر کافه‌های این هتل، کافی شاپ لانژ و کافه آتریوم مینوتا است.

از دیگر امکانات جذاب هتل قصر طلایی باید به استخر، ماساژ، حمام ترکی، اتاق بازی، اتاق VR، سالن بیلیارد، سالن ورزشی، سالن هیوا، سالن میتینگ، سالن اشراف، سالن پرستیژ و موارد این چنینی اشاره کنیم.

وجود آتلیه عکاسی، پارکینگ رایگان، اینترنت پر سرعت، ترانسفر رایگان و سرویس بوفه رایگان از دیگر خدماتی هستند که این هتل را به یکی از لوکس‌ترین هتل‌های مشهد تبدیل کرده است. فاصله هتل قصر طلایی تا حرم امام هشتم شیعیان تنها کمتر از 10 دقیقه است. ساعت تحویل اتاق در این مجموعه ساعت 14 و تخلیه اتاق در ساعت 12 است.

آدرس هتل قصر طلایی: مشهد، خیابان امام رضا، مابین 34 و 36.

هتل هما 1; هتلی مدرن با امکاناتی لوکس

هتل هما از هتل‌های 5 ستاره شهر مشهد هست. این هتل از زمان افتتاح تا کنون، در ارائه خدمات کیفیت بسیار بالایی داشته است. به همین دلیل شهرت زیادی در بین گردشگران پیدا کرده است. هتل هما 135 اتاق دارد که در 6 طبقه واقع شده‌اند. از اتاق‌های جذاب هتل هما 1 باید به اتاق‌های شیک دبل، اتاق‌های کوئین و اتاق رویال اشاره کنیم. دکوراسیون این اتاق‌ها دارای طراحی شیک در کنار سادگی هستند.

هتل هما 1 دارای 3 نوع رستوران است، رستوران‌های این مجموعه، تابستانی، ایتالیایی و گل سرخ هستند. کیفیت غذا در رستوران‌های این هتل بسیار بالا است، زیرا از مواد اولیه بسیار مرغوب استفاده می‌کنند. یک کافی شاپ نیز در هتل قرار گرفته است. در هتل هما، 3 سالن برای مراسمات خاص وجود دارد. از امکانات تفریحی و خدماتی این مجموعه باید به مواردی اعم از زمین اختصاصی تنیس، پیست دوچرخه سواری، اینترنت، خشک شویی، کارواش، ترانسفر رایگان برای راه آهن و فرودگاه و موارد این چنینی اشاره کنیم.

هتل هما فاصله زیادی با حرم امام هشتم شیعیان ندارد و تقریباً 20 دقیقه با ماشین با حرم فاصله دارد. شما در ساعت 14 می‌توانید در این مجموعه اتاق تحویل بگیرید و در ساعت 12 اتاق خود را تخلیه کنید.

آدرس هتل هما 1: مشهد، بلوار احمد آباد، تقاطع احمد آباد و کلاهدوز.

هتل قصر الضیافه مشهد

هتل قصر الضیافه یکی از هتل‌های بسیار جذاب در شهر مشهد است. این هتل در سال 1385 افتتاح شد و تنها هتلی است در قسمت شرقی حرم و در صحن امام رضا قرار دارد. به همین دلیل این هتل منظره‌ای بسیار جذاب در کنار خدمات متنوع و عالی دارد. هتل قصر الضیافه در 3 طبقه، 57 اتاق دارد. تنوع اتاق‌های این هتل نسبت به دیگر هتل‌ها کمتر است؛ ولی همچنان دارای اتاق شمس A، اتاق شمس B و 4 مدل سوئیت است. این سوئیت‌ها دارای اسامی براق، قدس، بقیع و فدک هستند. مجموعه غذاخوری این هتل تقریباً تازه تأسیس است و در سال 1395 افتتاح شده است. البته یک کافی شاپ نیز در هتل قصر الضیافه نیز وجود دارد، که می‌توانید زمانی را در آن سپری کنید.

به دلیل قرار‌گیری این هتل در حرم مطهر شما نیاز به طی کردن مسیر زیادی ندارید و با 2 الی 3 دقیقه پیاده روی در صحن حرم هستید. ساعت تحویل اتاق در هتل قصر الضیافه ساعت 14 و تخلیه اتاق ساعت 12 است.

آدرس هتل الضیافه: مشهد، حرم امام رضا، خیابان نواب صفوی 2، صحن هدایت.

هتل های لوکس مشهد نزدیک حرم

در این بخش برخی از هتل های لوکس مشهد نزدیک حرم همراه با فاصله دقیق تا درب حرم به شما معرفی خواهد شد.

نام هتل فاصله تا حرم
هتل الماس ۲ مشهد 1500 متر
هتل درویشی مشهد 1400 متر
هتل مدینه الرضا مشهد 250 متر
هتل قصر طلایی مشهد 2000 متر
هتل رز درویشی مشهد 300 متر
هتل اترک مشهد 300 متر
هتل مدینه الجواد 300 متر
هتل بین المللی قصر مشهد 800 متر
هتل قصرالضیافه قدس مشهد 50 متر
هتل نگین پاسارگاد مشهد 1000 متر

قیمت هتل های لوکس مشهد

قیمت هتل های لوکس مشهد وابسته به شرایط هتل متفاوت خواهد بود. برای مثال هتل‌های لوکس‌تر هزینه بیشتری را دریافت می‌کنند. اما تعرفه کلی که برای این دسته از هتل‌ها تعیین می‌شود در بازه 1.600.000 الی 5.380.000 تومان بابت یک شب است. در این مطلب لوکس‌ترین هتل‌های مشهد را همراه با جزئیاتی مانند فاصله تا حرم، امکانات، ویژگی‌ها و مواردی از این دست مورد بررسی قرار دادیم. برخی از هتل‌های معرفی شده شامل: هتل قصر الضیافه مشهد، هتل الماس 1 مشهد، هتل مجلل درویشی مشهد، هتل قصر بین‌المللی مشهد و… می‌شود. امیدواریم مطالب بیان شده برای شما مفید واقع شده باشد.