بدون شک جزیره کیش، یکی از زیباترین و محبوب‌ترین مقصد‌های گردشگری ایران است. آب و هوای دل‌نشین در تمام فصول سال، ساحل‌های زیبا و مکان‌های تاریخی و دیدنی آن، از دلایلی است که کیش را مروارید خلیج فارس خطاب می‌کنند. جزیره کیش از دوران هخامنشیان تحت اختیار ایران بوده است و با پیشرفتی که در زمان سلجوقیان کرد، به قطب بزرگ تجاری خلیج فارس تبدیل شد. البته در دوره حکومت شاه عباس صفوی، پرتغالی‌ها توانستند کیش را تحت سلطه بگیرند ولی با رشادت‌های امام قلی خان، یکی از سپهسالاران شاه عباس، کیش دوباره متعلق به ایران شد. اهمیت این جزیره به قدری بوده که شاعران زیادی طی تاریخ، از جمله سعدی از آن در اشعار خود یاد کرده‌اند. تور کیش با توجه به امکانات گردشگری و کیفیت اقامت انواع مختلفی دارد. در مطلب زیر مواردی که می‌توانید در یک تور مسافرتی کیش انتظار داشته باشید از جمله جاهای دیدنی و هتل ‌های کیش را مورد بررسی قرار می‌دهیم. پس با ما همراه باشید و این مطلب را دنبال کنید.

جاهای دیدنی کیش

جزیره کیش جاذبه‌های گردشگری بی‌شماری دارد که می‌توانید در تور کیش خود از آن‌ها بازدید کنید. در ادامه تعدادی از این مکان‌های تفریحی و تاریخی را به طور خلاصه بررسی می‌کنیم.

برای سفر با تور کیش از تهران آماده شوید

  • کشتی یونانی: این کشتی که از سال ۱۳۴۵ در ساحل کیش در روستای باغو به گل نشسته است، به عنوان نماد جزیره کیش قرار دارد. این کشتی توسط ویلیام همیلتون در گلاسکو، اسکاتلند ساخته شده و حدود ۱۳۶ متر و ۷ هزار تن است. کشتی یونانی با نام‌های نچرالیست، امپایر ترومپت، کولا اف، همدان و کوروش پارسی شناخته می‌شود. قطعا غروب‌های این مکان از دیدنی‌ترین لحظه‌های سفر است و برای عکاسی بسیار مناسب است.
  • شهر باستانی حریره: حریره در شمال جزیره کیش قرار دارد و وسعت آن به ۱۲۰ هکتار می‌رسد. قدمت حریره به بیش از ۸۰۰ سال می‌رسد و مربوط به دوره ساسانیان و اوایل دوره اسلامی است. کاوش‌های باستان‌شناسی منجر به کشف مسجد، قنات، خانه اعیانی و مکان‌های تاریخی دیگری در این شهر شده و هم اکنون پذیرای گردشگران و مسافران است.
  • پارک دلفین‌ها: این پارک واقع در جنوب شرقی کیش و مساحتی بیش از ۱۰۰ هکتار دارد. این مکان انواع پستانداران دریایی از جمله شیرهای دریایی و دلفین‌ها را دارد. همچنین باغ پرندگان و آکواریوم کیش نیز برای سفر به دنیای پرندگان و دنیای زیر آب نیز فوق‌العاده است.

هتل‌های کیش

بخش مهمی از تور کیش رزرو اقامتگاه و هتل است. کیفیت هتل شما با توجه به نوع کاربرد و بودجه سفر متفاوت است. در ادامه ما تعدادی هتل با قیمت‌های مختلفی را بررسی می‌کنیم.

  • هتل عالی قاپو: این هتل دو ستاره در نزدیکی مراکز خرید قرار دارد و قیمت مناسب با خدمات خوبی به مسافران ارائه می‌دهد. این هتل ۲۸ اتاق دارد که شامل اتاق‌های دو تخته، سه تخته و ۴ تخته است. همچنین صبحانه رایگان سرو می‌شود. بهترین ویژگی عالی قاپو موقعیت آن است که باعث شده تا مراکز خرید ۵ دقیقه، تا فرودگاه ۱۰ دقیقه و تا ساحل دریا ۵ دقیقه با ماشین فاصله داشته باشد.

آدرس: کیش، میدان امیرکبیر، پشت هتل صدف

  • هتل ارم: این هتل ۴ ستاره از بهترین هتل‌های قیمت مناسب کیش است. این هتل واقع در شمال شرقی کیش و دارای ۲۱۰ اتاق در ساختمان اصلی و ۱۴۰ باب سوئیت در محوطه هتل است. هفتاد درصد اتاق‌های این هتل مشرف به خلیج فارس است. از امکانات دیگر هتل می‌توان به دو مجموعه استخر، سالن بیلیارد، کلوب ورزشی، محوطه سرسبز و آبنمای زیبای آن اشاره کرد.

آدرس: کیش، ابتدای بلوار خیام

  • هتل داریوش: هتل ۵ ستاره داریوش، بی‌شک یکی از بهترین هتل‌های جزیره کیش است. این هتل با امکانات زیادی از جمله ماساژ تایلندی، استخر روباز برای خانم ها و آقایان، غواصی اختصاصی و دریاچه زیبای اختصاصی متمایز از دیگر اقامتگاه‌های این جزیره است. این هتل شامل ۱۸۲ اتاق است. فاصله هتل داریوش تا مراکز خرید حدود ۴ دقیقه و تا فرودگاه حدود ۱۰ دقیقه با ماشین است. همچنین شما می‌توانید از خدمات ترانسفر رایگان هتل از فرودگاه استفاده کنید. فقط کافی است در هنگام رزرو در بخش توضیحات خاص اطلاعات پرواز خود را ثبت نمایید یا تا حداکثر ۲۴ ساعت قبل از ورود به شرکت اطلاع دهید.

آدرس: جزیره کیش، میدان داریوش

قطعا مهم‌ترین ویژگی‌های یک تور مناسب، اقامتگاه خوب و بازدید از جاذبه‌های گردشگری زیبای مقصد سفر است. البته باید توجه داشته باشید که برای صرفه‌ جویی در سفر باید در زمان‌های خاصی برای تهیه تور کیش خود اقدام کنید. فصل‌های کم مسافر یعنی حدود فصل اردیبهشت تا آخر تابستان ارزان‌ترین زمان برای سفر به کیش است؛ زیرا دمای هوا، رطوبت و بارندگی افزایش پیدا کرده است. در این زمان بلیط‌های لحظه آخری بیشتری پیدا شده و قیمت هتل‌ها نیز کاهش می‌یابد. البته برای سفر به کیش ما انتهای پاییز تا اوایل بهار را پیشنهاد می‌کنیم؛ چراکه در این زمان خدمات بهتری دریافت می‌کنید و آب و هوا مساعدتر است. همچنین تورهای لحظه آخری و تخفیفات ویژه نیز زمان مناسبی برای سفری مقرون به صرفه است. پیشنهاد می‌کنیم برای راحتی مراحل سفر خود از جمله تهیه بلیط رفت و برگشت و رزرو هتل، از خدمات سایت علی بابا استفاده کنید.

برای سفر با تور کیش از تهران آماده شوید