بیمه مسافرتی

بیمه مسافرتی

بیمه مسافرتی بیمه ایران یکی از بیمه های مهم است که امروزه مورد توجه گردشگران . علاقمندان به تورهای مسافرتی قرار گرفته است،چرا که هزینه های سرسام آور معاینه و مداوای ناشی از حوادث یا بیماریهای پیش بینی نشده می تواند کل سفر را تحت الشعاع قرار دهد.این هزینه ها گاهی اوقات از توان یک گردشگر خارج است و حتی از هزینه سفر نیز ممکن است بالاتر رود.

چرا به بیمه مسافرتی نیازداریم؟

تصور کنید…*مثلا در تور تایلند فردی بدلیل شرایط آب و هوایی و غذا های نامناسب دچار گرمازدگی، مسمومیت و بیماری شده و نیاز به مراقبت های پزشکی دارد.*  چمدان  خود را در فرودگاه گم کرده است و نیاز به وسایل ضروری دارد.*  کیف پولش نیز درون  ساک بوده و گم شده است که البته داروهای ایشان در آن بوده است. این توریست نگون بخت نیاز به خرید دارو دارد.*  کیف پول و مدارکش به سرقت رفته است و به پول و مدارک جدید نیاز دارد.*  بدلیل بیماری یا فوت نزدیکان مجبور به بازگشت از سفر خود است.

اینها تعدادی از مخاطراتی هستند که ممکن است یک گردشگر در سفر با آنها مواجه است.تفاوتی ندارد که یک توریست باشید و یک سفر چند روزه داشته یاشید و یا سفری بلند مدت در پیش دارید،

آیا میدانید بیمه ایران تمام این مخاطرات را با هزینه ای ناچیز تحت پوشش قرار می دهد

بیمه مسافرتی بیمه ایران  با آگاهی از تمامی نیازها و مشکلات احتمالی مسافران کاملترین و بهترین بیمه نامه مسافرتی را با مناسبترین هزینه  در اختیار شما قرار میدهد.هم اکنون با استفاده از استعلام سریع و آنلاین و با ارائه کپی گذرنامه و مدت اقامت و مقصد سفرتان اقدام به خریدنمایید تا سفری ایمن ، مطمئن و آرام را با بیمه مسافرتی ایران تجربه کنید.

مزایای بیمه مسافرتی ایران

پرداخت مستقیم هزینه ها در کشور مقصد شما(منحصرا در بیمه ایران)

عدم نیاز به پرداخت هیچ هزینه ای توسط شما

استفاده از خدمات کمک رسانی بین المللی توسط شرکت  Evasan

ارائه پشتیبانی شبانه روزی در هر نقطه از جهان

پشتیبانی از بیمه‌شدگان توسط اپراتور فارسی زبان

عدم محدودیت سنی مسافران

علاقه مندان به گردشگری و سفربرای کسب مشاوره اطلاعات بیشتر و تهيه بیمه نامه مسافرتی خود می­توانند با شماره تلفن 88172107-021 تماس گرفته و یا با مراجعه به نمایندگی شرکت بیمه ایران علوی اقدام به تهیه این بیمه نامه نمایید.البته کلیه خدمات در نمایندگی علوی بیمه ایران تحویل در محل رایگان می باشد.

نویسنده مقاله سید عباس علوی
بیمه ایرانی دات کام – خدمات آنلاین بیمه ایران

چرا بیمه مسافرتی با بیمه ایرانی؟

وبسایت بیمه ایرانی با محوریت ارائه انبوه بیمه های مسافرتی محیطی بسیار ساده و برای کلیه کاربران ایجاد نموده است . در این وبسایت شما را با تعاریف و مفاهیم بیمه مسافرتی، قوانین بیمه مسافرتی، سوالات متداول در  بیمه مسافرتی، پیشنهادات بیمه نامه بیمه مسافرتی، شرایط عمومی بیمه نامه بیمه مسافرتی، مقالات بیمه ای بیمه مسافرتی و دهها مطلب جذاب در مورد  بیمه مسافرتی خواهید دید.

چرا بیمه مسافرتی با بیمه ایران؟

شرکت سهامی بیمه ایران با هشتاد و دو سال خدمات درخشان در صنعت بیمه بعنوان نخستین شرکت بیمه ایرانی و بنیانگزار صنعت بیمه در ایران با سرمایه ای بالغ بر 4070 ملیارد تومان که چندین برابر سرمایه کلیه شرکتهای بیمه خصوصی و خصولتی دیگر و با ذخیره خسارتی که بالغ بر دو برابر سرمایه کلیه شرکتهای بیمه دیگر و با شبکه فروشی توانمند بدون رقیب در صنعت بیمه یکه تازی می نماید.و در رشته بیمه مسسافرتی همواره پشتیبان جهانگردان ، ایرانگردان و علاقمندان تور و گردشگری بوده است.

چرا بیمه مسافرتی با نمایندگی علوی ؟

نمایندگی علوی بعنوان یکی از هزاران نماینده فعال شرکت سهامی بیمه ایران در سال 1383 پا به عرصه رقابت در صنعت بیمه نهاد ، این نمایندگی از سال 1384 تاکنون همه ساله بعنوان نماینده برتر بیمه مسافرتی و پیشرو در بیمه عمر مان ، ، بیمه اشخاص , بیمه باربری , بیمه مهندسی , بیمه مسئولیت و بیمه آتش سوزی، بيمه‌هاي اتومبيل و درمان تکمیلی مطرح بوده است.این نمایندگی با مدیریت سید عباس علوی لواسانی بر اساس اصول و عقاید و اتکال به خداوند متعال و بهره گیری از نیروهای جوان خود در بخشهای فنی و آی تی توانسته است غیر ممکن ها را ممکن سازد و همواره در روشهای نوین ارائه خدمات بیمه ای پیشتاز باشد.

بیمه مسافرتی بیمه ایران آرامش خاطر را برای علاقمندان به تور و گردشگری به ارمغان می آورد

 

همین آلان با تماس با شماه 88544842 و یا فرم ساده تقاضای مشاوره رایگان بیمه مسافرتی را تکمیل تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

با ما تماس بگیرید:

تلفن : 02188544842

فکس:02188172107

همراه و تلگرام:09126770622

آی دی تلگرام مدیریت:

@alavionline

www.insuranceirani.com

بیمه مسافرتی بیمه مسافرتی ایران نمایندگی بیمه ایران سهروردی خرید آنلاین بیمه مسافرتی بهترین بیمه مسافرتی بیمه مسافرتی اوسان بیمه ایران بیمه مسافرتی آکسا بیمه ایران