عکس‌های گردشگری

دبیر جشنواره مشارکت گردشگری گفت: علاقه مندان شرکت در مسابقه مجازی عکس «یه لقمه سفر» با انعکاس تجربه سفر خود در قالب عکس، به طور همزمان برای رقابت در جشنواره آماده شوند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، محمد علی فیاضی از برگزاری مسابقه مجازی عکس «یه لقمه سفر» با موضوع «با هم گردی» به عنوان پلی به سوی شرکت در جشنواره مشارکت ملی گردشگری یاد کرد و گفت: شرکت کنندگان این رقابت پس از انعکاس تجربه های کسب شده حین سفر در قالب عکس و به اشتراک گذاشتن آنها در این مسابقه «باهم گردی» از سوی کارشناسان دبیرخانه جهت شرکت در جشنواره مشارکت ملی گردشگری هدایت می شوند.

مدیر کل دفتر توافق های ملی گردشگری افزود: از علاقمندان به سفر دعوت می شود با خلاقیت و ذوق هنری، عکس‌های ثبت شده از لحظات سفر خود را به تلگرام @YeLoghmehSafar  بفرستند تا پس از سنجش در این رقابت فرصت مضاعف شرکت در جشنواره مشارکت ملی گردشگری با رویکرد گردشگری حلال نیز برای آنها مهیا شود.

فیاضی با اشاره به اینکه هدف از برگزاری مسابقه عکس مردمی مذکور در حاشیه سومین جشنواره مشارکت ملی گردشگری به تصویر کشیدن شادی و نشاط حاصل از سفرهای گروهی و خانوادگی است؛ افزود: علاقه‌مندان تا ۱۰ شهریور ماه سال جاری فرصت دارند با ارسال عکس از سفرهایشان شانس خود را برای برنده شدن و دریافت جایزه که در تاریخ ۱۹ شهریورماه طی برنامه اختتامیه سومین جشنواره مشارکت ملی گردشگری اهدا خواهد شد؛ امتحان کنند.

وی گفت: پس از ارسال، تایید و بارگذاری عکس توسط ادمین YeLoghmehSafar@، در پایان روز سوم امتیازات ثبت خواهد شد و در پایان مسابقه به عکس‌های برتر که بیشترین امتیاز را کسب کنند، یعنی تعداد لایک عکس در گروه تلگرامی یه لقمه سفر جوایزی اهدا می شود، و اضافه بر آن از بین تمامی عکس‌های ارسالی به یک عکس برگزیده توسط هیأت داوران جایزه ارزنده ای اهدا می‌ شود.

وی به طور  خلاصه درباره فرآیند شرکت در مسابقه و اعلام امتیاز نهایی اظهار کرد:

۱-  ارسال عکس از طریق مخاطب

۲-  بررسی ادمین

۳-  بارگزاری همزمان عکس در کانال PersiaFest۳@ و گروه تلگرامی “یه لقمه سفر” با آیدی:https://telegram.me/joinchat/BZ۹H۸T۷bZdtL۷H۴XrJ۷۲ag

۴- رای گیری مردمی در “گروه” یه لقمه سفر با استفاده از ربات، به مدت ۷۲ ساعت انجام می گیرد.

۵-  مسابقه محدودیت سنی نداشته و برای عموم آزاد است.

۶-عکس ارسالی باید متناسب با موضوع مسابقه #یه_لقمه_سفر باشد.

۷-  عکس ها باید متعلق به فرستنده باشد و در غیر این صورت مسئولیت احتمالی آن بر عهده ارسال کننده عکس خواهد بود.

۸-عکس های دانلودی از اینترنت در مسابقه شرکت داده نخواهد شد.

۹-هر نفر می تواند یک عکس جهت شرکت در مسابقه ارسال کند.

۱۰- ارسال موقعیت عکس و یک جمله زیبا در مورد عکس و هم چنین ارائه مشخصات شرکت کننده (نام و نام خانوادگی، شماره تماس) الزامی است.

۱۱-  رعایت قوانین شرعی و عرفی در این مسابقه الزامی بوده و تخطی از آن امکان شرکت در مسابقه را ارسال کننده، ساقط خواهد کرد.

۱۲-  شرکت کنندگان باید با اکانت شخصی عکس را ارسال کنند.

۱۳-شرکت در مسابقه یه لقمه سفر تنها از طریق شماره تلگرام  ۰۹۲۱۶۷۶۳۷۷۶ امکان پذیر خواهد بود و به عکس های ارسالی با سایر روش ها ترتیب اثر داده نخواهد شد.

۱۴-  هر عکس تنها ۷۲ ساعت در معرض رای گیری قرار می گیرد.

۱۵-  شرکت در مسابقه و ارسال عکس به منزله پذیرش کلیه قوانین مسابقه است.