رییس سازمان میراث فرهنگی گفت: به منظور معرفی کشور به عنوان قطب گردشگری منطقه و همچنین مبارزه با تبلیغات ناصحیح درخصوص گردشگری کشور، می‌توان از قدرت نفوذ شبکه‌های اجتماعی و بازاریابی آن‌لاین در جذب و توسعه توریسم در صنعت گردشگری بهره برد.

به گزارش ایسنا، در چهارمین همایش بین‌المللی بازاریابی اینترنتی، اقتصاد و گردشگری شهری، نقش بازاریابی اینترنی و فناوری اطلاعات در توسعه اقتصاد و گردشگری مورد بررسی قرار گرفت.

دکتر مسعود سلطانی‌فر، رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و معاون رییس جمهور در چهارمین همایش بین‌المللی بازاریابی اینترنتی، اقتصاد و گردشگری شهری با اشاره به پتانسیل بالای کشور برای تبدیل شدن به قطب گردشگری منطقه گفت: ایران ظرفیت بالایی در عرصه‌های مختلف گردشگری دارد که برای استفاده از همه آنها نیاز به همت، همکاری و بسیج امکانات و هماهنگی بخش‌های مختلف داریم و در این راستا نباید از نقش محوری فناوری اطلاعات در توسعه گردشگری غافل شویم.

براساس این گزارش، تازه‌ترین راهکارهای مربوط به برندسازی و افزایش فروش و توسعه بازار با حضور مخاطبانی چون بازرگانان، صاحبان برند و کسب و کار، مدیران شرکت‌ها و سازمان‌های مرتبط با گردشگری و اقتصاد بررسی شد.

در این همایش 5 تن از اساتید بین‌المللی بازاریابی اینترنتی تازه‌ترین اطلاعات، تکنیک‌ها و دستاوردهای این حوزه را با مخاطبان در میان گذاشتند.

همایش بین‌المللی بازاریابی اینترنتی، اقتصاد و گردشگری شهری در سال جاری در پنج شهر تهران، کرج، مشهد، اصفهان، و بندرعباس برگزار شد.