میراث فرهنگی

رییس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری از پیگیری مشکلات و نگرانی‌هایی که درباره‌ی دادن مجوز به تورها توسط نیروی انتظامی مطرح می‌شود‌، خبر داد.

به گزارش خبرنگار سرویس گردشگری خبرگزاری ایسنا،‌ مسعود سلطانی‌فر – معاون رییس‌جمهور – اظهار کرد: مشکلاتی که با برخی دستگاه‌ها درباره‌ی دادن مجوز به تورها ایجاد شده، قابل تأمل است. برای برطرف کردن مشکلات و نگرانی‌های نیروی انتظامی، راه حل‌های منظم‌تر و کنترل‌های علنی وجود دارد که باید آن‌ها را مد نظر قرار دهیم.

او با تأکید بر این‌که گره‌های صنعت گردشگری در مدت شش‌ماه یا یک‌سال باز نمی‌شوند‌، گفت: از چند سال پیش، این مشکلات وجود داشته‌اند و حالا باید با سعه‌ی صدر و اراده‌ی دولت، آن‌ها را برطرف کنیم. البته به‌دنبال آن هستیم تا «ناجا» نیز وظایف قانونی خود را انجام دهد.

وی با اشاره به حضور وزیر اطلاعات در جلسه‌ی خصوصی گردشگری که مدتی پیش برگزار شد، افزود: زمانی که وزیر اطلاعات در آن جلسه به همه اعلام می‌کند که آمادگی برطرف کردن مشکلات را دارد‌، تا بتوانیم ذهنیت‌های سال‌های گذشته را در حوزه‌ی گردشگری برطرف کنیم، این بسیار ارزشمند است و نشان می‌دهد همه دنبال بهتر کردن وضعیت موجود هستند.