فراخوان

فصلنامه علمی– ترویجی ميراث و گردشگری به صاحب امتيازی مرکز گردشگری علمی– فرهنگی دانشجويان ايران وابسته به جهاد دانشگاهی فعالیت خود را از سر می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران (istta) رحیم یعقوب زاده رئیس مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران با اعلام این خبر گفت: فصلنامه علمی– ترویجی میراث و گردشگری (در مرحله اخذ مجوز علمی-پژوهشی) با هدف افزایش سرانه تولید علمی در حوزه میراث فرهنگی و گردشگری، از همه اساتید، پژوهشگران، دانشجویان و کلیه کسانی که به نوعی با مقوله میراث فرهنگی و گردشگری در تعامل است، مقاله می گیرد.

مدیر مسئول فصلنامه افزود: فصلنامه علمی- ترویجی میراث و گردشگری با تلاش مرکز گردشگری علمی- فرهنگی دانشجویان ایران و با هدف ترویج و انتشار یافته های علمی مبتنی بر پژوهش در تمامی موضوعات مرتبط با گردشگری به منظور ارتقاء سطح آگاهی محققین، پژوهشگران از آخرین پیشرفت ها، دستاوردها و مطالعات پژوهشی-علمی به چاپ می رسد.

وی کرد: علاقه مندان می توانند مقاله های خود را به نشانی: تهران، خیابان انقلاب اسلامی، خیایان فخررازی، خیابان شهدای ژاندارمری شرقی، پلاک ۷۲، طبقه دوم، مرکز گردشگری علمی– فرهنگی دانشجویان ایران، فصلنامه علمی– ترویجی میراث و گردشگری یا آدرس الکترونیک فصلنامه (TOURISMGEO@ISTTA.IR) ارسال کنند. مقالات ارسالی نویسندگان می‌بایست بر اساس راهنمای تدوین، ارسال و پذیرش مقالات تنظیم شود تا پس از اعمال ارزیابی های اولیه و داوری نهایی، منتشر شود.

نویسندگان می توانند  برای دریافت راهنمای تدوین مقالات به سایت WWW.ISTTA.IR مراجعه کنند.