استان البرز

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان البرز گفت: از ابتدای تعطیلات سال نو، تاکنون تنها دو شکایت از مراکز خدمات اقامتی، پذیرایی و گردشگری اعلام شده است.

ابوالفضل عبیدی در گفت‌وگویی با  ایسنا منطقه البرز اظهار کرد: علی رغم عبور هزاران مسافر از استان البرز از 27 اسفند تا پنجم فروردین ماه، تنها دو شکایت از سوی مسافران نوروزی گزارش شده است.

وی خاطرنشان کرد: این شکایات از خدمات‌رسانی دو مرکز پذیرایی بوده که درحال بررسی است بنابراین خوشبختانه تاکنون هیچ نارضایتی در خصوص مراکز اقامتی و دفاتر خدمات مسافرتی از سوی مسافران اعلام نشده است.

عبیدی ادامه داد: این آمار پایین شکایات، نتیجه نظارت و سرکشی‌های مستمر بازرسان ستاد اجرایی خدمات سفر استان است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان البرز خاطرنشان کرد: بازرسان به طور مستمر درحال سرکشی از مراکز مختلف خدمات سفر هستند تا درصورت تخلف به سرعت با آنها برخورد جدی کنند.

عبیدی خاطرنشان کرد: اگر چه اماکن اقامتی مملو از مسافر است ولی ارائه خدمات مناسب از سوی ستاد اجرایی خدمات سفر باعث شده تا هیچ مسافری از نحوه فعالیت این ستاد نارضایتی نداشته باشد.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر البرز با بیان اینکه هماهنگی و تعاملات بسیاری با سایر دستگاه‌های عضو در این استان وجود دارد گفت: ارتباط‌های نزدیک بین بخشی با صنعت، معدن و تجارت، علوم پزشکی، تعزیرات حکومتی، نیروی انتظامی و غیره باعث شد تا نظارت بر مجموعه‌های ارائه دهنده خدمات مسافرتی با ریزبینی رصد شود و در این مدت چند مجموعه متخلف نیز پلمپ شد.