گردشگری

جانشین ستاد گردشگری شهرداری تهران با اشاره به برگزاری تورهای گردشگری در هشت مسیر در ماه رمضان گفت: قیمت تورها از ۱۸ تا ۳۰ هزار تومان متغیر است و یک مسیر برون‌شهری نیز برای تور قم و جمکران تعریف شده است.

به گزارش فارس، حمیدرضا بتو در حاشیه بازدید خبرنگاران از موزه آبگینه درباره برنامه های گردشگری سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران برای ماه رمضان توضیح داد : گردشگری ایام ماه رمضان به دو بخش پیش از افطار و پس از افطار تقسیم شده است که در برنامه های پیش از افطار پنج مسیر گردشگری طراحی شده که چهار مسیر آن به برج میلاد و یک مسیر آن به حرم حضرت عبدالعظیم(ع) ختم می شود.

وی افزود: برنامه از سه ساعت پیش از افطار آغاز می شود و مقاصد گردشگری مورد بازدید قرار می گیرد و در نهایت به برج میلاد و حضور در جشنواره رمضان ختم می شود. چهار مسیر نیز برای بعد از افطار و شب های ماه رمضان طراحی شده که سه مسیر از آنها داخل شهر تهران است و یک مسیر زیارت حرم حضرت معصومه (ع) و مسجد مقدس جمکران را شامل می شود.

بتو خاطرنشان کرد: این تورها با همکاری 20 آژانس خدمات مسافرتی برگزار می شود که مورد تائید سازمان میراث فرهنگی هستند و مجوزهای قانونی داشته و از سوی شهرداری تائید صلاحیت شده اند.

به گفته وی، قیمت تورها نیز از 18 تا 30 هزار تومان برای تور قم و جمکران متغیر است.

قائم مقام سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تاکید کرد: سعی کرده ایم حداقل قیمت ها را تعیین کنیم تا همه شهروندان بتوانند از ظرفیتی که شهرداری با همکاری سازمان میراث فرهنگی و آژانس های گردشگری ایجاد کرده ، استفاده کنند.