tehran
هفتمین نمایشگاه بین المللی خدمات و تجهیزات صنعت گردشگری و هتلداری ایران، روزهای 24 تا 27 بهمن ماه جاری، در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم افتتاحیه این نمایشگاه ساعت 10:30 روز پنج شنبه 24 بهمن ماه جاری با حضور مدیران دولتی و فعالان بخش خصوصی برگزار خواهد شد.

در اين نمايشگاه كه در فضايي به مساحت 13 هزارو315 متر مربع برگزار خواهدشد 206 شركت ( 182 شرکت داخلي و 24 شرکت خارجي) حضورخواهند داشت.

اين نمايشگاه در سالنهاي شماره 7،6 و 8 نمايشگاه بين المللي تهران برگزار مي شود.

غرفه کشورهای مالزی، ایتالیا، عراق، قبرس و رومانی در سالن شماره 7، چین در سالن شماره 6 و کشورهای آلمان، بلژیک و اسپانیا در سالن شماره 8 برگزار خواهد شد. در این نمایشگاه غرفه های بخش گردشگری در سالن شماره 6 و غرفه های بخش تجهیزات هتلداری در سالن شماره 8 برپا می شود.

آشنایی و معرفی داشته ها، امکانات و ظرفیت های کشور در دو حوزه گردشگری و هتل داری، شناسایی مشکلات، موانع و نقاط ضعف موجود در این دو حوزه، ترغیب و تشویق افراد، شرکت ها و موسسات به ورود و فعالیت در این دو بخش، ایجاد زمینه های مناسب به منظور بهره گیری از ظرفیت های گردشگری و ایجاد اشتغال در کشور فراهم نمودن بسترهای لازم برای ورود گردشگر به کشور و یافتن راهکارهای لازم به منظور رفع موانع موجود از اهداف هفتمین نمایشگاه بین المللی خدمات و تجهیزات صنعت گردشگری و هتلداری ایران است.

برگزاری نمایشگاه بین المللی گردشگری و هتلداری در تهران