carمعاون گردشگري سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري و رئيس ستاد مرکزي سفرهاي کشور از همراهي و ارائه خدمات اعضاي ستاد مرکزي سفرهاي کشور همزمان با آغاز موج سوم سفرهاي نوروزي خبر داد.

به گزارش توریست ها به نقل از میراث آریا ، «منوچهر جهانيان» ضمن تقدير از فعاليت خادمان نوروزي ستاد تسهيلات استان هاي سراسر کشور گفت: هم اکنون بيش 18 معاونت و 12 عضو اصلي ستاد مرکزي سفرهاي کشور در کنار اعضاي ستاد تسهيلات سفرهاي استاني مشغول فعاليت هستند تا بتوانند پاسخگوي نياز مسافران نوروزي در زمينه هاي مختلف باشند.

وي با اشاره به آغاز موج سوم سفرهاي نوروزي تا 17 فروردين ماه جاري ياد آور شد: خادمان نوروزي آمادگي کامل دارند تا در بخش پاياني تعطيلات نوروزي نيز پشتيبان گردشگران باشند و بتوانند در کميته هاي متعدد مستقر شده در مراکز پر تردد استان هاي کشور تامين مايحتاج مورد نياز، اطلاع رساني، غني سازي اوقات فراغت و نيز تسهيل در عبور مرور، کاهش تلفات، کنترل قيمت ها و در نهايت رضايتمندي گردشگران را سبب شوند. (تورهای نورورزی)

جهانيان با اشاره به فعاليت مستمر ستاد مرکزي سفرهاي کشور در محل معاونت گردشگري سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري گفت: هم اکنون تمامي مسافران نوروزي مي توانند به صورت شبانه روز با خادمان نوروزي اين مرکز از طريق سامانه پيام کوتاه 2000440 و شماره 69 و66582198 در ارتباط باشند.

رئيس ستاد مرکزي سفرهاي کشور در پايان با اشاره به نظارت هاي روزانه ناظران عالي ستاد و بازرسان استاني از تاسيسات گردشگري ياد آور شد: هموطنان گرامي مي توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف، شکايات و پيشنهادات خود را از طريق تماس با شماره 66582230 و 09669 و يا ارسال پيامک به سامانه 2000440 به ستاد مرکزي سفرهاي کشور اطلاع دهند.