جاذبه جدید گردشگری مالزی

یک معبد هندو به جاذبه جدید گردشگری مالزی تبدیل می‌شود.

به گزارش توریست ها به نقل از ایسنا، یک معبد هندو که قدمتی حدود 1200 سال دارد، پس از انجام پروژه مرمت جاذبه جدید گردشگری مالزی خواهد شد.

  • تور مالزی

به گزارش هندو‌، این معبد که «تیروپاتی» نام دارد و از آن بعنوان معبد طلایی نیز نام برده می‌شود، بدلیل بهره بردن از تصاویر و مجسمه‌های رنگین زیبا به عنوان یک شاهکار معماری هندوها شناخته می‌شود و قرار است با صرف هزینه‌ای بالغ بر سه میلیون دلار بازسازی شده و به جاذبه جدید گردشگری مالزی تبدیل شود.

معبد تیروپاتی در شرایطی به جاذبه جدید گردشگری مالزی تبدیل می‌شود که وزارت گردشگری این کشور سال آینده را «سال بازدید از مالزی» نام‌گذاری کرده و با برنامه‌ریزی گسترده تلاش می‌کند تا در این سال حدود 28 میلیون گردشگر را جذب این کشور کند که حاصل آن درآمد 24 میلیارد دلاری برای اقتصاد مالزی خواهد بود.

دولت مالزی همچنین قصد دارد در قالب برنامه‌ای 10 ساله تعداد گردشگران این کشور را در سال 2020 به رقم 50 میلیون گردشگر در سال برساند که این امر حاصل این امر سه برابر شدن سهم صنعت گردشگری در تولید ناخالص ملی مالزی و ایجاد 200 هزار فرصت شغلی جدید در این کشور خواهد بود. در حال حاضر بیشتر گردشگران مالزی از چین، هند، کره جنوبی، ژاپن و ایران هستند.