malaysia

تعداد کل گردشگران خارجی گردشگری درمانی مالزی تا پایان سال آینده میلادی به 700 هزار نفر خواهد رسید.

به گزارش توریست ها به نقل از ایسنا، وزارت گردشگری مالزی پیش‌بینی کرد، تا پایان سال 2014 تعداد کل گردشگران بخش تورسیم پزشکی این کشور با رشد 15 تا 20 درصدی به 700 هزار نفر برسد.

«ماری وونگ»، رییس بخش اجرایی مرکز توریسم پزشکی مالزی در مصاحبه مطبوعاتی اعلام کرد، با توجه به رشد 15 تا 20 درصدی توریسم پزشکی در جهان، انتظار می‌رود این بخش گردشگری این کشور نیز شاهد یک افزایش قابل توجه در تعداد گردشگران خارجی باشد.(تور مالزی)

در منطقه خاورمیانه مالزی با مراکز درمانی و کادر متخصص خود میزبان تعداد زیادی از گردشگران کشورهای اسلامی منطقه است. تنها در سال گذشته این کشور میزبان 25.3 میلیون گردشگر از کشورهای عربی و اسلامی و همچنین کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس بود و از محل این صنعت 20 میلیارد دلار درآمد کسب کرده است.

مراکز درمانی این کشور گواهی کیفیت ISO 2009 را دارا می‌باشند. از نظر کیفی خدماتی که در این مراکز ارائه می‌شود از سوی مرکز پژوهشی استرالای تایید شده است.

این مرکز درمانی پیشرفته در کنار مراکز توریستی متعدد استوایی و پایین بودن هزینه‌ها درمانی باعث شده است که این کشور مقصد اول گردشگران برای دریافت خدمات پزشکی در منطقه خاورمیانه باشد.