kish-net

مدیرعامل سازمان منطقه‌ی آزاد کیش گفت: براساس نظرسنجی‌های صورت‌گرفته تا 12 فروردین، 8 / 83 درصد گردشگران این منطقه از سطح خدمات ارائه‌شده اظهار رضایت کرده‌اند.

به گزارش توریست ها به نقل از ایسنا، علیرضا عامری اظهار کرد: جزیره‌ی زیبای کیش با مساحتی حدود 92 کیلومترمربع، یکی از مقاصد اصلی گردشگری کشور است. در این منطقه 47 هتل با ظرفیت حدود 12هزار تخت، 169 باب رستوران، 51 دفتر خدمات مسافرتی (44 دفتر آن دارای مجوز بند ب و 7 دفتر خدمات مسافرتی دارای مجوز بند الف)، 20 کلوپ دریایی، 13 فروند کشتی تفریحی و بزرگ‌ترین پیست دوچرخه‌سواری خاورمیانه قرار دارند.

وی ضریب اشغال هتل‌های کیش را در نوروز امسال 100 درصد دانست و بیان کرد: برای کسانی که موفق به اقامت در هتل نشدند 9 کمپینگ با ظرفیت چهارهزار چادر توسط شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه‌ی کیش آماده شد. همچنین فضایی برای برپایی 1500 چادر شخصی (مسافرانی که با خودروی شخصی به کیش سفر کردند) با امکان استفاده از امکانات رفاهی در 9 کمپینگ آماده شد.

عامری با اشاره به آماده شدن 176 کلاس درس در آموزش و پرورش با 100 درصد ضریب اشغال، ادامه داد: امسال برای نخستین‌بار یکی از مدارسی که ظرفیت بیشتری داشت، در اختیار خانواده‌ی ایثارگران و شهدا قرار گرفت. همچنین برای اولین‌بار محدودیت زمانی سه روزه را لحاظ کردیم و نهایت اقامت کسانی که از کمپینگ استفاده می‌کنند و با خودرو آمده‌اند سه شب و چهار روز تعیین شد.

وی درباره‌ی تعداد پروازهای داخلی به کیش، گفت: 25 اسفند حدود 1500 پرواز ورودی و خروجی به فرودگاه کیش داشتیم که حدود 20 درصد از کل پروازهای داخلی کشور را شامل می‌شود.

عامری درباره‌ی برنامه‌های پیش‌بینی‌شده برای گردشگران نوروزی در کیش، بیان کرد: علاوه بر برنامه‌هایی که بخش خصوصی در مراکز اقامتی اجرا می‌کند و تا 16 فروردین هم ادامه دارد، 11 آیتم از جمله استقبال در بندر و فرودگاه، جشن و جنگ‌های شبانه و کنسرت برای مسافران نوروزی کیش اجرا شده است.

او با اشاره به نظارت مستمر بر واحدهای مختلف در ایام نوروز، افزود: در این مدت، 921 بازدید از مراکز تفریحی داشتیم.