سراب نیلوفر

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه از بازدید 15 هزار گردشگر و مسافر نوروزی از مجموعه تفریحی توریستی سراب نیلوفر خبرداد.

اصغر رشنو در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس فرهنگی هنری خبرگزاری ایسنا منطقه کرمانشاه، در این باره اظهارکرد: اگرچه امسال در ایام نوروز شاهد بارش رحمت الهی بوده‌ایم و همین امر نیز مقداری در تردد و مسافرت گردشگران اخلال ایجاد کرده، اما با این وجود استان کرمانشاه در امر جذب گردگشران نوروزی نسبت به سال قبل افزایش داشته است.

وی ادامه داد: یکی از مناطق تفریحی توریستی استان کرمانشاه سراب نیلوفر است که همواره مورد توجه ویژه گردشگران داخلی و خارجی بوده و هست.

این مقام مسئول در اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: بر اساس آمار موجود مربوط به ورودی محوطه‌ها و سایت‌های گردشگری استان، روز گذشته (نهم فروردین) با وجود بارش شدید باران 280 گردشگر و مسافر نوروزی وارد مجموعه سراب نیلوفر شده‌اند.

رشنو خاطرنشان کرد: بر این اساس از ابتدای تعطیلات نوروز 95 تا پایان روز گذشته مجموعا 14 هزار و 360 گردشگر و مسافر نوروزی از سراب نیلوفر دیدن کرده‌اند.