کاشان

دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان کاشان با اشاره به تدوین تقویم گردشگری شهرستان کاشان گفت: تدوین تقویم گردشگری شهرستان کاشان برای سال 94 می‌تواند کاشان را به شهری جاذب در چهار فصل برای گردشگران تبدیل کند.

به گزارش ایسنا – منطقه اصفهان، «مهران سرمدیان» در نخستین جلسه هماهنگی خدمات سفر شهرستان کاشان با بیان اینکه کاشان در حوزه گردشگری دارای ظرفیت‌های مهمی است، اظهار کرد: شهرستان کاشان جزو 10 شهر نخست کشور در حوزه جذب گردشگر است که نیاز به مدیریت خاص و تخصصی دارد.

وی با بیان اینکه کاشان در ایام نوروز با حجم زیادی از گردشگر مواجه است، تصریح کرد: کاشان دارای جاذبه‌ها و قابلیت‌های تاریخی، زیارتی، مذهبی و طبیعی است و این جاذبه‌ها زمینه جذب گردشگران را برای کاشان فراهم کرده است.

سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان کاشان ادامه داد: برای ارائه خدمات بهینه به گردشگران در حوزه‌های مختلف رفاهی و تفریحی اجرای طرح ساماندهی توسعه خدمات سفر در شهرستان کاشان نقش مهم و تعیین کننده‌ای دارد.

سرمدیان با تاکید بر تدوین تقویم گردشگری شهرستان کاشان گفت: در کنار سایر برنامه‌ها برای ارائه مطلوب به گردشگران داخلی و خارجی، تدوین تقویم گردشگری شهرستان کاشان برای سال 94 می‌تواند کاشان را به شهری جاذب در چهار فصل برای گردشگران تبدیل کند.

سرپرست معاونت عمرانی و قائم مقام ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان کاشان نیز گفت: ظرفیت جذب گردشگر در شهرستان کاشان بسیار بالاست. شهرستان کاشان ظرفیت بالایی در حوزه جذب گردشگر دارد، به گونه‌ای که حضور یک میلیون نفر در یک منطقه نشان از قابلیت مهم آن در حوزه گردشگری است.

محسن فخری با اشاره به اینکه کاشان دارای قابلیت‌های مهمی در حوزه گردشگری است، افزود: قابلیت‌های گردشگری شهرستان کاشان منحصر بفرد است که این ظرفیت در حوزه‌های مختلف در کمتر جایی قابل مشاهده است.

وی اظهارکرد: با نهایی شدن تقویم گردشگری سال 94 شهرستان کاشان و رونمایی از آن گردشگران برای چهارفصل سال از کاشان بازدید خواهند داشت.

به گزارش ایسنا، بر اساس ساختار ابلاغی ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان کاشان دارای 7 کمیته اسکان، خدمات شهری و رفاه عمومی به مسئولیت شهرداران مناطق کاشان 7 کمیته عمومی به مسئولیت دستگاه ‌شهرستانی است.