japan

بزرگترین مقبره جهان که همواره که از آن به عنوان یک مکان مرموز نامبرده می‌شود به جاذبه جدید گردشگری ژاپن تبدیل می‌شود.

به گزارش توریست ها به نقل از ایسنا، دولت ژاپن قصد دارد  این کشور که همواره از آن به عنوان یک مکان مرموز نامبرده می‌شود را به جاذبه جدید گردشگری ژاپن تبدیل کند.

به گزارش برناما، این مقبره در زمینی به مساحت 46 هکتار ساخته شده و دور تا دور آن با کانال آب محصور شده است. درباره مالک این اثر تاریخی منحصر به فرد بین مورخان اختلاف نظر وجود دارد، با این وجود بیشتر مورخان بزرگترین مقبره جهان را که «کوفون» نامیده می‌شود را متعلق به قرن پنجم میلادی و محل دفن امپراطور «نینتوکو» می‌دانند.

در حال حاضر بازدید از بزرگترین مقبره جهان که به شکل سوراخ کلید بوده برای عموم آزاد نبوده و به همین دلیل طبیعت داخل آن از چند دهه قبل تغییر زیادی نکرده است. در این شرایط دولت ژاپن قصد دارد با راه‌اندازی تورهای ویژه‌ بازدید از بزرگترین مقبره جهان، آنرا به جاذبه جدید گردشگری این کشور تبدیل کند.

شهر ساکایی در استان اوساکای ژاپن نیز از قرون وسطی به‌عنوان بزرگ‌ترین و مهم‌ترین بندر ژاپن شناخته شده‌ و به همین دلیل آاثار تاریخی ارزشمند با سبک‌های مختلف معماری را در خود جای داده است.

ژاپن در سال 2013 میزبان حدود 10 میلیون گردشگر بود و خود را برای میزبانی از 12 میلیون گردشگر در سال جاری میلادی آماده می کند.

دولت ژاپن همچنین قصد دارد شرایط لازم برای جذب 20 میلیون گردشگر در سال 2017 و 25 میلیون گردشگر را در سال 2025 با جذب سرمایه‌گذاری خارجی در زیرساخت‌های صنعت گردشگری این کشور مهیا کند که حاصل آن ایجاد هزاران شغل جدید در ژاپن خواهد بود.