indonمنطقه اسرارآمیز «سرزمین ارواح‌» در اندونزی به جاذبه جدید گردشگری این کشور تبدیل می‌شود.

به گزارش توریست ها به نقل از ایسنا، دولت اندونزی قصد دارد در راستای جذب بیشتر گردشگر به این کشور، منطقه‌ی اسرارآمیز «سرزمین ارواح‌» را به عنوان مقصد جدید گردشگری معرفی کند.

به گزارش برناما، «سرزمین ارواح‌» در منطقه جاوا در اندونزی واقع شده و طی سال‌های گذشته گزارش‌های زیادی در زمینه مشاهده روح در آن منتشر شده است.

این منطقه که کوهستان مراپی را در خود جای داده، همچنین شامل جنگل‌های زیبا، حیات‌وحش بکر و دریاچه‌های زیبا و تپه‌های بزرگ تشکیل شده از کوه‌های آتشفشانی است که هریک از آنها می‌توانند به جاذبه‌ای برای جذب گردشگران تبدیل شوند.

در این شرایط مسئولان صنعت گردشگری اندونزی که کشورشان در سال 2012 میزبان 9 میلیون گردشگر بود قصد دارند با راه‌اندازی تورهای ویژه طبیعت‌گردان را به سفر به سرزمین ارواح‌ تشویق کرده و آن را را به مقصد جدید گردشگری این کشور که بیشتر آنها از تایلند، استرالیا، ایتالیا، سنگاپور، کره‌جنوبی، چین، مالزی و عربستان هستند، تبدیل کند.

سال 2012 سال خوبی برای صنعت گردشگری اندونزی بود و تعداد گردشگران این کشور به ویژه گردشگران ثروتمند رشد چشمگیری یافت که کارشناسان علل اصلی آن را راه‌اندازی تورهای ویژه بازدید از مناطق مختلف این کشور با استفاده از کشتی‌های تفریحی لوکس، برقراری پروازهای مستقیم از شهرهای مختلف اروپا و آسیا به مقاصد گردشگری این کشور و توسعه گردشگری گلف و گردشگری سلامت و گردشگری ورزشی از جمله قایق سواری و غواصی می‌دانند.