taj

هند در راستای جذب بیشتر گردشگران انگلیسی‌، به چهره های سرشناس سینما هنری و ورزشی روی آورده است.

به گزارش توریست ها به نقل از ایسنا، دفاتر گردشگری هند در انگلیس برای ترغیب بیشتر گردشگران انگلیسی به سفر به این کشور به ستارگان تلویزیونی و ورزشی انگلیس متوسل شدند.

در آخرین مورد این اقدامات از کمدین مشهور انگلیس «جیمی کریکت» برای معرفی جاذبه‌های گردشگری هند در یکی از دفاتر گردشگری هند در انگلیس استفاده شد.

در این شرایط وزارت گردشگری هند قصد دارد در آینده نزدیک از ستارگان سینمای انگلیس و همچنین فوتبالیست‌های انگلیسی شاغل در لیگ برتر نیز برای معرفی جاذبه‌های گردشگری این گردشگری این کشور استفاده کنند.

به گزارش دیلی‌میل، در حال حاضر بیشتر گردشگران انگلیسی هند گردشگران درمانی هستند که به دلیل هزینه‌ی پایین انجام اعمال جراحی در کلینیک‌های این کشور در مقایسه با کلینیک‌های انگلیس و اروپا راهی هند می‌شوند.

گردشگران درمانی در طول مدت درمان خود تحت پوشش بیمه درمانی قرار می‌گیرند که این امر تا به‌ حال نقش مهمی در جذب گردشگران درمانی به هند ایفا کرده است. همچنین علاوه بر خدمات درمانی، یوگا و مراقبه نیز به گردشگران آموزش داده شده و برای درمان، از طب سنتی هند نیز استفاده می‌شود.

مسئولان صنعت گردشگری‌اش قصد دارند با افزایش چشمگیر تعداد هتل‌های این کشور با جذب سرمایه‌گذاری خارجی، هند را به مقصد ‌50 میلیون گردشگر در سال 2020 تبدیل کنند.