آبادان و خرمشهر

مدیر انجمن دوستداران میراث فرهنگی آبادان و خرمشهر گفت: آبادان و خرمشهر نیازمند برپایی جشنواره گردشگری در نوروز سال 1395 است.

سیدامید نوری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری ایسنا، منطقه خوزستان، اظهار کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم برای نوروز سال 1395 از ابتدای شش ماهه دوم امسال باید صورت گیرد تا در ایام نوروز فرصت مناسبی برای حضور مردم در آبادان و خرمشهر فراهم آید. مسؤولان باید از هم‌اکنون تمهیدات لازم را فراهم آورند.

وی خاطرنشان کرد: آبادان و خرمشهر از پتانسیل بالایی در گردشگری برخوردارند اما متأسفانه این پتانسیل‌ها مورد غفلت واقع شده‌اند و به شکل جدی برای بهره‌برداری از استعدادهای گردشگری این شهرها اقدام نشده است.

مدیر انجمن دوستداران میراث فرهنگی آبادان و خرمشهر بیان کرد: منطقه آزاد اروند باید از هم‌اکنون به فکر نوروز سال 1395 باشد و نسبت به برگزاری جشنواره گردشگری اقدام کند تا مسافران نوروزی در سفر به آبادان و خرمشهر با استفاده از این جشنواره اوقات خوشی را سپری کنند و فرصت خوبی برای معرفی این شهرها فراهم آید.

نوری یادآور شد: در سال‌های گذشته ستادهای نوروزی در زمینه خدمات‌رسانی به مسافران امکاناتی را فراهم می‌کردند که این کافی نیست و باید حیطه خدمات‌رسانی گسترش یابد.