breaking-bad

لوکیشن‌های مجموعه تلویزیونی «Breaking Bad» در آمریکا در ماه‌های اخیر میزبان هزاران گردشگر بوده‌اند.

به گزارش توریست ها به نقل از ایسنا، لوکیشن‌های این مجموعه تلویزیونی پرطرفدار در ایالت کالیفرنیا و در 4 هزار کیلومتری شهر گردشگری پیتسبورگ این کشور واقع شده‌اند.

لوکیشن‌های این مجموعه تلویزیونی که تعداد آن‌ها به 13 منطقه مجزا می‌رسد، در ماه‌های اخیر و بویژه در تعطیلات سال نو میلادی روزانه میزبان هزاران گردشگر بودند که دوست داشتند محل فیلمبرداری مجموعه تلویزیونی مورد علاقه‌شان را که چند فصل آن در این مکان فیلمبرداری شده و در بیشتر کشورهای جهان با استقبال خوبی همراه بوده را از نزدیک ببیند.

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، «Breaking Bad» مجموعه تلویزیونی محصول آمریکا است که سازنده و تهیه‌کننده آن «وینس گیلیگان» بود. این مجموعه تلویزیونی که در ۲۰ ژانویه ۲۰۰۸، اولین قسمت آن و در ۲۹ سپتامبر ۲۰۱۳ قسمت آخر آن از طریق شبکه کابلی ای‌ام‌سی در آمریکا و کانادا پخش شد، داستان والتر وایت (بریان کرانستون) یک معلم شیمی را روایت می‌کند در ابتدای داستان متوجه می‌شود به سرطان ریه مبتلا شده است.

او پیش از فرارسیدن مرگش، برای تامین مالی خانواده‌اش به همراه دانش‌آموز پیشین خود، جسی پینکمن (آرون پاول) شروع به تولید و پخش مت‌آمفتامین (شیشه) می‌کند.

«Breaking Bad» هفت جایزه امی بدست آورده که از آن جمله می‌توان به سه جایزه پیاپی بهترین بازیگر نقش اول مرد مجموعه‌های درام برای «برایان کرنستون» و دو جایزه امی بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای مجموعه‌های درام برای پاول و همچنین سه نامزدی برای بهترین مجموعه درام اشاره کرد.