kermanshahمدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: برای نوروز، برنامه‌های بسیار متنوع و شادی داریم و تلاش خواهیم کرد مسافران اوقات خوشی را در کرمانشاه داشته باشند.

جلیل رحیمی‌صدر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در کرمانشاه، اظهار کرد: یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های امسال در استان کرمانشاه، برگزاری جشنواره‌ی ملی صدای بهار است که در آن به معرفی آداب و رسوم و سنن ایرانیان خواهیم پرداخت. در این جشنواره که در تعطیلات نوروز 92 هر روز بعدازظهر در مناطق گردشگری کرمانشاه، بویژه طاق‌بستان و بیستون برگزار خواهد شد، برنامه‌های شاد و متنوعی برای گردشگران اجرا خواهد شد.

رحیمی‌صدر ادامه داد: در این جشنواره، علاوه بر هنرنمایی گروه‌های مختلف هنری استان و به‌نمایش گذاشتن فرهنگ و آداب و رسوم مردم این دیار، با حضور گروه‌های نمایشی و هنری دیگر استان‌های کشور، فرهنگ و آداب و رسوم آن مناطق نیز برای مردم کرمانشاه و گردشگران معرفی می‌شود. برگزاری این جشنواره‌ی ملی کمک قابل توجهی به حضور چشمگیرتر گردشگران و مهمانان نوروزی در تعطیلات نوروز 92 در استان کرمانشاه خواهد کرد. (جاذبه های گردشگری کرمانشاه)

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان کرمانشاه افزود: تمام تلاش و همت خود را به کار خواهیم بست تا بتوانیم میزبانان شایسته‌ای برای مسافران نوروزی باشیم.