خانه ایرانی

خانه ایرانی به عنوان نماد نهمین نمایشگاه گردشگری تهران انتخاب شد.

به گزارش ایسنا، اتاق فکر نهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته با حضور مرتضی رحمانی‌موحد معاون گردشگری، حمید ضیایی‌پرور، رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، فعالان بخش خصوصی گردشگری و نمایندگان تشکل‌های این حوزه برگزار شد.

معاون گردشگری با بررسی اهداف و محورهای نمایشگاه نهم درباره انتخاب شعار این نمایشگاه اظهار کرد: در معرفی ایران باید از نمادهای نو و جدید استفاده کنیم و برای انتخاب شعار مناسب می‌توانیم شعاری هم راستا با شعار سال گذشته انتخاب کنیم.

رحمانی‌موحد اضافه کرد: نماد اصلی نمایشگاه سال گذشته کویر بود که مورد استقبال بسیاری از شرکت‌کنندگان و مخاطبان قرار گرفت، برای نمایشگاه نهم، با نظر موافق بیشتر اعضاء “خانه ایرانی” به عنوان تِم اصلی انتخاب شد.

او ادامه داد: ضوابط و معیارهای مشترک بین خانه‌های ایرانی با همکاری معاونت میراث فرهنگی احصاء می‌شود و فصل مشترک این خانه‌ها برای ایجاد نماد در نهمین نمایشگاه گردشگری مورد استفاده قرار می‌گیرد.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری نیز درباره تبلیغات و اطلاع‌رسانی نهمین نمایشگاه گردشگری، افزود: فرآیند تبلیغات و اطلاع‌رسانی شامل 6 بخش است؛ پوشش خبری، مستندسازی، اطلاع‌رسانی از طریق کتاب، سایت نمایشگاه و رسانه‌های مکمل، تبلیغات از طریق تابلوها، کیوسک‌ها و نقشه‌ها، اقلام فرهنگی و بخش روابط عمومی که فرآیند پذیرش و ثبت نام را پوشش می دهد.