با شلوغ تر شدن شهرها و گران تر شدن خانه ها، مردم مکان های کوچکتری را برای زندگی انتخاب می کنند. امروزه محبوبیت خانه های کوچک و باریک میان مردم افزایش یافته است.
تصویر باریک ترین خانه های جهان +تصاویر

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، تصاویری از باریک ترین خانه های جهان را در زیر مشاهده کنید.

باریک ترین خانه نیویورک که در سال 1850 ساخته شده است.

خانه ای در شهر ورشو پایتخت لهستان

ساختمانی در سان خوآن پایتخت پورتوریکو: این خانه باریک که تنها 5 فوت (152 سانتی متر) عرض دارد به مکان محبوبی برای گردشگران تبدیل شده است.

خانه ای به نام وِدج در جزیره کامبریا در اسکاتلند: جلوی این خانه فقط 47 اینچ (119 سانتی متر) عرض دارد. نام این خانه یک خوابه در کتاب رکوردهای جهانی گینس ثبت شده است.

برج 9 طبق در شهر لاکرونیا در اسپانیا

خانه ای در آمستردام، پایتخت هلند: این ساختمان باریک ترین خانه ی آمستردام محسوب می شود و عرض آن کمتر از 6 فوت (180 سانتی متر) است. همانند بقیه خانه ها داخل این خانه بزرگتر از نمای بیرون آن است.

خانه ای در سیاتل در ایالت واشنگتن آمریکا: این خانه با عرض بیرونی 4 فوت (121 سانتی متر) در سال 1925 ساخته شده است و در حال حاضر به قیمت 473.400 دلار به فروش گذاشته شده است.

خانه ای در شهر بوستون در ماساچوست آمریکا: این باریک ترین خانه شهر بوستون محسوب می شود و عرض آن در بیشترین حالت به 10.4 فوت (حدود 300 سانتی متر) می رسد.

خانه ای در شهر الکساندریا در ایالت ویرجینیا: این خانه آبی رنگ در سال 1830 ساخته شده است.

خانه ای در ورشو، پایتخت لهستان: زمانی که این خانه در سال 2012 ساخته شد، نام باریک ترین خانه ی جهان را به خود اختصاص داد. این خانه در بیشترین حالت عرضی کمتر از 5 فوت (152 سانتی متر) دارد. گردشگران زیادی تاکنون از این ساختمان دیدن کرده اند.

خانه ای در لندن، انگلیس: این خانه مدرن در بیشترین حالت 7.5 فوت (228 سانتی متر) عرض دارد. ساخت این خانه در سال 2007 پایان یافت.