بوشهر

استاندار بوشهر گفت:ورودی بوشهر چشم‌انداز زیبایی برای ساخت هتل دارد که حمایت لازم برای ساخت هتل در این بخش را داریم.

 به گزارش مهر، مصطفی سالاری صبح جمعه در نشست توسعه سرمایه گذاری در استان بوشهر اظهار داشت: دولت به سرمایه گذاری بخش خصوصی برای توسعه مناطق مختلف کشور توجه ویژه ای دارد و از سرمایه گذاران به خوبی حمایت می کند.

وی از سواحل استان بوشهر به عنوان یک فرصت مناسب برای توسعه سرمایه گذاری یاد کرد و افزود: در کوتاه ترین زمان خدمات و تسهیلات لازم به سرمایه گذاران ارائه می شود و زیرساخت های مناسبی برای انها فراهم می شود.

استاندار بوشهر با اشاره به حمایت و پشتیبانی از سرمایه گذاران در بخش های مختلف، تاکید کرد: زمین برای امور سرمایه گذاری در استان بوشهر به صورت اجاره به شرط تملیک واگذار می شود که ابتدا برای اجرای طرح ها اجاره داده می شود و سپس برای بهره برداری تملیک می شود.

وی ساخت هتل و بیمارستان را به عنوان اولویت های سرمایه گذاری بخش خصوصی در استان عنوان کرد و ادامه داد: برای ساخت پارک تفریحی در ساحل بوشهر ۴۰ هکتار زمین اختصاص یافته است که با سرمایه گذاری ۱۵۰ میلیارد ریالی در فاز اول اجرا می شود.

سالاری در ادامه به نیازهای استان بوشهر در بخش درمانی اشاره کرد و بیان داشت: ساخت دهکده سلامت در بوشهر ایجاد می شود و مراکز درمانی دولتی و بخش خصوصی در این قسمت اجرا می شوند.