اگر قصد خرید تور استانبول را دارید، خواندن این مطلب را به شما توصیه می کنیم.

 

زمان برگزاری :

 

1 الی 31 جولای 2016 (11 تیر الی 10 مرداد 1395)

 

ششمین فستیوال خرید شهر استانبول که مسحورکننده‌ترین شهر اروپا است، بهترین فرصت برای بازدید از این شهر و خرید رویایی می‌باشد. در مدت زمان این فستیوال، تخفیف‌های عالی به‌همراه برنامه‌های سرگرم‌کننده در تمامی نقاط شهر دیده می‌شود.

 

این فستیوال، تاریخ غنی استانبول، فرهنگ، هنر آشپزی، خرید و سرگرمی را با هم ترکیب کرده و تجربه‌های بی‌شمار هیجان انگیزی که روح و قلب هر انسانی را تسخیر می‌کند در یکی از خیره‌کننده‌ترین شهرهای جهان روی خواهد داد. استانبول دروازه‌های خود را برای شما به سمت دنیایی از خرید، سرگرمی و سورپرایز گشوده است.

 

 

در کنار تخفیف‌هایی که بیشتر برندها خواهند داشت می‌توانید در قرعه‌کشی‌های مختلف شرکت کرده و جوایز جذابی برنده شوید. همچنین کنسرت‌های موسیقی، مسابقات و نمایش‌های مد و لباس نه تنها در مراکز خرید بلکه همچنین در مراکز اصلی شهر برگزار می‌شود. در مراکز خرید مدرن و رنگارنگ استانبول، هرچیزی را که به‌دنبالش هستید در یک مکان با قیمت‌های عالی و تخفیف خورده خواهید یافت.

 

 

اگر می‌خواهید یک فستیوال واقعی را تجربه کنید، و یک سبک زندگی جدید را ببینید، تقویم را ورق زده و سفر خود را برای این تاریخ به استانبول تنظیم کنید.

 

NextHoliday.ir مرجع تور آنتالیا | تور ترکیه