تا عید ۶ روز دیگه باقی نمونده و بیشتر خانواده ها برای رفتن به مسافرت و دید و بازدید برنامه ریزی کرده اند ما هم برای شما یه پیشنهاد داریم .

پیشنهاد ما جزیره زیبای کیش می باشد البته در این روز ها  آب و هوای جزیزه کیش عالی می باشد هوایی بهاری و معتدل ولی در ایام های و ماه های دیگر گرم و شرجی می باشد.هر چند جزیره کیش برای همه ایام برنامه های خاص رو در جزیره برگزار می کند ولی این روز ها هوا کیش عالی می باشد.

ما هم قصد داریم در این پست شما رو که برای اولین بار قصد سفر به کیش دارین رو دو مکان تفریحی جزیره کیش را برای شما معرفی کنیم.

پارک ساحلی مرجان

این پارک فضایی طراحی شده و دلنشین دارد. این پارک در شرق جزیره زیبای کیش واقع شده و یکی از زیباترین سواحل جزیره محسوب می شود. این پارک نزدیک به بازار مرجان بوده و در عین حال فضایی آرامش بخش دارد.(البته این پارک خیلی زیبا و بدون سر و صدا می باشد)

resized_445008_149

پارک شهر جزیره کیش

این پارک علاوه بر فضاهای سبز، دریاچه مصنوعی، فضای ورزش و تندرستی، پیست دوچرخه و اسکیت، آب نمای و میدان گل، فضاسازی مناسبی برای استفاده معلولان نیز صورت گرفته است.

همچنین آلاچیق هایی برای استراحت و اسکان خانواده ها در آن تعبیه شده تا در مدت حضور و گردشگری در پارک از فضاهای ایجاد شده بهترین استفاده را ببرند. دریاچه مصنوعی ایجاد شده در پارک شهر کیش اولین دریاچه بزرگ کیش است که در آن ۲۰ تا ۳۰ قایق پدالو به آب انداخته شده تا خانواده ها در فضایی آرام به تفریح بپردازند.

این پارک پارکینگ بزرگ هم دارد که به راحتی برای کسایی که با ماشین شخصی یا ماشین اجاره ای جزیره رفته اند دارد که از امکانات این پارک محسوب می شود.

عکس های زیبا از جزیره کیش

این عکس ها از بیشتر نقاط دیدنی جزیره کیش می باشد که برای شما گردآوری کرده ایم.

resized_445004_603

 

resized_445010_931

 جزیره کیش

resized_445012_399

 

 مکان های دیدنی کیش

resized_445022_636

 

resized_445024_343

 

resized_445027_851

 

منبع : وبها