هتل‌

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد از آمادگی 131 مجموعه اقامتی استان برای پذیرایی از میهمانان نوروزی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایسنا، منطقه یزد، محمدمهدی شرافت در نشست هماهنگی واحدهای اقامتی استان برای سال 95 که به عنوان “سال خوش آمد به یزد” نامگذاری شده است، هتل‌ها را به عنوان یکی از مهمترین ارکان گردشگری در افزایش رضایت گردشگران خواند و از همه دست‌اندرکاران هتل‌داری خواست به گونه عمل کنند که حداکثر رضایت مسافران در سفرشان به استان یزد فراهم شود.

وی، همکاری با ناظران و بازرسان سازمان میراث فرهنگی و ستاد هماهنگی خدمات سفر خصوصاً در ایام نوروز را از مدیران مجموعه‌های اقامتی خواستار شد و افزود: بازرسی براساس نرخ‌نامه مصوب سازمان، وضعیت بهداشتی و فیزیکی مجموعه و همچنین برخورد و عملکرد پرسنل هتل‌ها انجام خواهد شد. انتظار می‌رود قبل از اعلام تذکر و اخطار، واحدهای اقامتی خود در رفع اشکال و کمبود واحد اقدام کنند.

در این جلسه که مدیران هتل‌ها، مهمانپذیرها، اقامتگاه‌های بوم گردی و دیگر مراکز اقامتی استان حضور داشتند، تعدادی از مدیران این مجموعه‌ها به ارائه نظرات خود درباره چگونگی خدمات رسانی به گردشگران پرداختند.