tourismنشست «شورای جهانی سفر و گردشگری» فردا در امارات آغاز به کار می‌کند.

به گزارش توریست ها به نقل از ایسنا، نشست دو روزه «شورای جهانی سفر و گردشگری» (WTTC) از فردا (سه‌شنبه) در شهر ابوظبی با حضور نمایندگانی از کشورهای مختلف جهان گشایش می‌یابد.

به گزارش عرب‌نیوز، در این نشست دو روزه که با هدف هدفگذاری برای آینده صنعت گردشگری جهانی و با شعار «انسان،‌ زمین و سود» برگزار خواهد شد، نمایندگانی از بیش 100 کشور جهان حضور خواهند داشت.

در جریان این نشست علاوه‌بر معرفی شیوه‌های جدید توسعه صنعت گردشگری، مدیریت و رهبری اثرگذار در این صنعت و همکاری تجاری متقابل مورد بررسی قرار گرفته و در بخش‌های جنبی آن نیز پیشرفت‌های صورت گرفته در صنعت گردشگری کشورهای عربی منطقه خلیج‌فارس و بویژه امارات در صنایع مختلف مرتبط با صنعت گردشگری از جمله صنعت هوانوردی به بازیدکنندگان معرفی می‌شود.

شورای جهانی سفر و گردشگری که 181 عضو دارد، در اوایل دهه‌ 90 میلادی تأسیس شده است. هدف از راه‌اندازی این سازمان که مقر آن در شهر لندن است و بیشتر گزارش‌های آن با همکاری دانشگاه آکسفورد تهیه می‌شود، بررسی شرایط صنعت گردشگری جهانی و نقش آن در ایجاد اشتغال و بررسی اثرهای درآمدهای حاصل از آن بر اقتصاد کشورها و اقتصاد جهانی است.