مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت گفت: زائران ایرانی برای سفر به عتبات حتما از طریق کاروان های مورد تایید این سازمان اقدام کنند چرا که امنیت آنها در این صورت تامین خواهد شد.
تصویر توصیه های سازمان حج برای سفر ایمن ایرانیان به عتبات عالیات

به گزارش جام جم آنلاین ، محسن نظافتی با هشدار به شهروندان ایرانی درخصوص اعزام به عتبات، اظهار کرد: به شهروندان ایرانی توصیه می کنیم برای سفر به عتبات عالیات حتما از طریق کاروان های حج و زیارت اقدام کنند.

وی افزود: با توجه به حوادث اخیر در کشور عراق به هیچ وجه توصیه نمی شود که شهروندان ایرانی به صورت شخصی یا از طریق کاروان هایی که مورد تایید سازمان حج نیستند، اقدام کنند.

مدیرکل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت گفت: اسامی دفاتر خدمات زیارتی مجاز برای سفر عتبات در پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت موجود است و زائران می توانند با مراجعه به این سایت یا مراجعه حضوری و تماس تلفنی با سازمان حج و زیارت و دفاتر حج و زیارت استان ها از مجاز یا غیر مجاز بودن این دفاتر مطلع شوند.

نظافتی تأکید کرد: کشور عراق در برابر امنیت زائرانی که از طریق کاروان های مورد تایید سازمان حج و زیارت اعزام می شوند، متعهد شده و با این کشور قرارداد امنیتی داریم.ضمن اینکه کاروان های مجاز و تحت پوشش سازمان حج و زیارت در کشور عراق دارای تیم حفاظتی و اسکورت در طول سفر و مسیرها هستند.

منبع: میزان