قطار

مشهد- شركت رجاء خراسان اعلام كرد به مناسبت فرا رسیدن ۲۵ فروردین و روز ملی عطار به مسافران و گردشگرانی كه با وسیله نقلیه قطار به نیشابور سفر كنند تخفیف ۱۵ الی ۲۵ درصدی ارائه می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی، شركت رجاء خراسان به مناسبت فرا رسیدن ۲۵ فروردین روز ملی عطار برای مسافرینی كه با قطار به نیشابور سفر كنند تخفیف هایی در نظر گرفته است كه این تخفیف ها را در نامه ای به اداره كل میراث فرهنگی خراسان رضوی اعلام كرده است.

بر این اساس مسافران قطارهای مشهد – نیشابور و تهراننیشابور از تاریخ ۲۱ الی ۲۷ فروردین ماه مشمول تخفیف ۱۵ درصدی بلیط قطار خواهند شد.

هم چنین برای مسافرین قطارهای مشهد- نیشابور و تهران – نیشابور كه گروهی و با معرفی نامه از انجمن شعرا و تورهای گردشگری مراكز فروش بلیط قطار كه از تاریخ ۲۱ الی ۲۷ فروردین ماه به نیشابور سفر كنند ۲۵ درصد تخفیف داده خواهد شد.

گفتنی است مراسم روز ملی عطار ۲۵ فرروردین ماه امسال در محل آرامگاه این شاعر و عارف بزرگ ایران و با حضور شخصیت های ملی و استانی و جمعی از شاعران، پژوهشگران، ادبا و عطار پژوهان در نیشابور برگزار خواهد شد.