سفر

توانایی انطباق با شرایط یکی از تعاریف هوش است، دستاوردهای تکنولوژی نیز از این رو آنقدر رو به گسترش هستند که بتوانند فعالیت‌های روزمره‌یمان را منطبق با نیازهای ما به شکلی آسان دربیاورند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سفر نیز از این قاعده مستثنی نیست، مخاطبان هوشمند امروز خدماتی نیاز دارند که بتواند رضایت آنها را فراهم سازد.

از سوی دیگر، شکل خریداری خدمات سفر امروزه تغییر یافته ‌است، مخاطبی که اکنون در معرض پیام‌‌ها و پیشنهادهای مختلفی قراردارد به نظر می‌رسد بیش از هرچیزی نیاز دارد تا بتواند امکان مقایسه میان خدمات مختلف را داشته باشد تا بهترین تصمیم را بگیرد.

فضای مجازی این روزها سرعت دریافت اطلاعات و آگاهی از مقاصد گوناگون سفر را بالا برده و متعاقب آن انگیزه و میل سفر را در مخاطب ایجاد می‌کند، حال برابر با همین حرکت رو به جلو، سازمانی باید باشد که بتواند نیازهای تازه‌ مشتریان را پاسخگو باشد. سفرستان با همین انگیزه و با آگاهی از خواست و نیازهای رو به رشد مخاطبان، خدمات آنلاین را فراهم کرده‌ و توانسته تجربه‌ سال‌ها حضور در این بازار را با سرعت و دقت که از الزامات جهان امروز است همراه کرده و آن را در بستری مدرن به مخاطبش ارائه دهد. از سوی دیگر، این مجموعه قصد دارد تعریفی متفاوت از خدمات گردشگری و سفر را برای مخاطبانش ایجاد کند.

سفرستان بیش از هر چیز یک همسفر و همراه است، که شما را از لحظه‌ تصمیم همراهی کرده و در واقع به مخاطب کمک می‌کند تا برنامه‌ریزی سفرش را آنگونه که می‌خواهد عملی کند، فلسفه و هدف سفرستان احترام به حق انتخاب و سلیقه‌‌ مشتری بوده و می‌خواهد سفر رویایی و محبوب آنها را عملی کند؛ امکان رزرو هتلی که مد نظر مخاطب است، پروازی که مشتری آن را ترجیح می‌دهد و خدماتی بیست و چهار ساعته که در هر زمانی به او امکان خرید را می‌دهد تا سفر رفتن بی‌دغدغه‌تر از همیشه برای او صورت گیرد.

این سایت گرچه وب‌سایتی برای فروش خدمات مسافرتی است، اما اصول حرفه‌ای و فلسفه‌‌‌ کاری خود را بر حق مشتری برای انتخاب استوار کرده است. از این رو تمامی گزینه‌های موجود برابر و یکسان پیش روی مخاطب قرار می‌گیرد، مدیران این مجموعه همراه با تیم سفرستان ترکیبی از تجربه و جوانی را به کار گرفته‌اند تا فضایی پویا، صادق و کاربردی را ایجاد کنند تا مشتریان در بستری امن و آرام به دور از هیجان و هیاهو بتوانند بهترین و عملی‌ترین انتخاب را برای سفر داشته باشند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت سفرستان مراجعه کنند.