جاذبه های گردشگری

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش از ۵۰۰ هزار نفر گردشگر و مسافر از سراسر کشور در دو روز گذشته تعطیلات عید فطر به شهرستانهای بویراحمد و دنا در این استان سفر کردند.

به گزارش ایسنا، منطقه کهگیلویه و بویراحمد محمود باقری در بازدید از پارک ساحلی یاسوج و بررسی مسایل و مشکلات این مکان تفریحی، ضمن تائید برخی موانع و مشکلات در زمینه پذیرایی مناسب‌تر از گردشگران به این شهرستانها، بیان کرد: برنامه‌هایی برای رفع این موانع، تهیه و تدوین شده که با تخصیص اعتبارات می‌توان آنها را رفع کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: پارک‌های میدان معلم، آبشار یاسوج، چشمه میشی سی سخت، گوه گل دنا از مهمترین اماکن مورد بازدید گردشگران تابستانی بوده است.

باقری از پیشتازی کهگیلویه و بویراحمد در جذب گردشگر جنوب ایران خبر داد و تصریح کرد: شهرستانهای بویراحمد ودنا در تابستان و شهرستانهای گرمسیری استان در بهار بیشترین گردشگر در جنوب ایران را جذب می کنند.

وی با اشاره به آمادگی استان برای میزبانی از این گردشگران اظهار کرد: جلسه ستاد اجرایی سفر قبل از تعطیلات عید فطر برگزار شد و نسبت به همه مسائل از جمله تامین مایحتاج مورد نیاز مردم در بازار، رفع مشکلات روشنایی پارکها و رفع مشکلات سرویس‌های بهداشتی و آبخوری‌ها، امنیت اماکن گردشگری و سایر مسایل تصمیماتی اتخاذ شد. خوشبختانه شرایط خوبی برای حضور و اسکان گردشگران در این اماکن وجود دارد.