img-1دبیر ستاد گردشگری شهرداری تهران گفت: جویندگان «گنج تهران» تا 10 اردیبهشت‌ماه فرصت دارند تا در مرحله‌ی نخست قرعه‌کشی «گنج تهران» شرکت کنند.

به گزارش ایسنا، مجتبی احمدلو اظهار کرد: مسابقه‌ی «گنج تهران» یک بازی موقعیت‌محور با 25 لوکیشن است که خوشبختانه با استقبال بی‌نظیر همشهریان تهرانی مواجه شده است. سه مرحله‌ی «برنزی» ،«نقره‌یی» و «طلایی» برای این مسابقه در نظر گرفته شده که برای شرکت در مرحله‌ی اول «برنزی» فقط تا 10 اردیبهشت فرصت باقی مانده و قرار است که قرعه‌کشی و اهدای جوایز این مرحله، همزمان با روز خلیج فارس و شب ولادت با سعادت بانوی دو عالم انجام شود.

مدیر توسعه‌ی امور گردشگری سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران در تشریح این بازی، گفت: شهروندان علاقه‌مند برای دانلود کردن این بازی رایانه‌یی می‌توانند با استفاده از گوشی‌های همراه هوشمند مجهز به برنامه‌ی اندروید، در این مسابقه شرکت کنند.

احمدلو ادامه داد: علاقه‌مندان برای دانلود کردن این بازی باید از طریق سایت visitehran.ir اقدام به دانلود کردن آن روی گوشی‌های همراه خود کنند و از 12 فروردین تا امروز بیش از 70هزار دانلود برای این بازی رایانه‌یی به ثبت رسیده است.

وی بیان کرد: این بازی شخص را موظف به حضور در مکان مورد نظر و بازدید از آن می‌کند، در غیر این صورت امکان ادامه دادن بازی برای شرکت‌کنده مهیا نخواهد بود.

دبیر ستاد گردشگری تهران افزود: شرکت‌کننده برای ادامه‌ی بازی نیاز به اسکن بارکد دارد که در لوکیشن اصلی (مثل برج میلاد، باغ – موزه‌ها و …) نصب شده است. پس از اسکن این بارکد، سوالی چهار گزینه‌ای از شرکت‌کننده پرسیده می‌شود که در صورت عدم حضور در مکان مورد نظر، امکان پاسخگویی به آن وجود ندارد.