shah
معاون هماهنگي حمل و نقل جاده اي، هوايي و ريلي ستاد مرکزي سفرهاي کشور و رئيس سازمان راهداري از جابه‌جايي 104 ميليون نفر مسافر نوروزي طي24 فروردين ماه تا به امروز خبر داد.

به گزارش توریست ها به نقل از میراث آریا ،  «شهريار افندي‌زاده» طي ارائه گزارش به «منوچهر جهانيان»، رئيس ستاد مرکزي سفرهاي کشور از رشد 9 درصدي جابه‌جايي مسافران نوروزي نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته خبر داد وگفت: از تعداد جابه‌جايي صورت گرفته، 45 ميليون نفر از طريق حمل و نقل عمومي، 5/1 ميليون نفر از طريق حمل و نقل ريلي، 3 ميليون و 400 هزار نفر به صورت دريايي، 800 هزار نفر از طريق حمل و نقل هوايي، 39 ميليون نفر از طريق زميني و بقيه به ياري پايانه‌هاي خصوصي در سطح کشور جابه‌جا شده‌اند.

وي با بيان اين‌که بيشترين تردد در 8 فروردين ماه در جاده‌هاي اصلي ثبت شده است، افزود: در اين روز 9 ميليون و 600 هزار جابه‌جايي به ثبت رسيده است.
افندي‌زاده همچنين بيشترين ميزان تردد را نيز مربوط به استان‌هاي مازندران، البرز، گيلان، فارس، تهران و قم دانست.

معاون هماهنگي حمل و نقل جاده‌اي، هوايي و ريلي ستاد مرکزي سفرهاي کشورهمچنين از به کارگيري بيش از 300 دوربين کنترل تخلف، تردد شمار و نيز نصب تابلوهاي پيام متغير را از جمله اقدامات صورت گرفته در راستاي مديريت ميزان جابه‌جايي صورت گرفته دانست.