هتل سنتی

رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی کرمان گفت: زائر سرای شاه نعمت الله ولی ماهان در قالب یک قرار داد 10 ساله به شرکت عمران علوی ماهان واگذار شد.

به گزارش خبرگزاری ایسنا، منطقه کویر، مهدی سیاوشی با بیان اینکه زائر سرای شاه نعمت الله ولی از سوی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان به شرکت عمران علوی به منظور تغییر کاربری به واحد اقامتی و پذیرایی واگذار شده است، افزود: در حال حاضر کار مرمت این بنای تاریخی با نظارت کارشناسان اداره کل میراث فرهنگی استان آغاز شده است.

وی با بیان اینکه در فاز نخست مرمت زائر سرای شاه نعمت الله ولی ماهان بیش از 250 میلیون تومان هزینه شده است، ادامه داد: به زودی این بنای تاریخی به عنوان یک واحد اقامتی و پذیرایی به شکل هتل سنتی مورد بهره برداری قرار می گیرد.

سیاوشی با تاکید بر اینکه ظرفیت این هتل 20 اتاق است، بیان کرد: بدون شک این واحد اقامتی سنتی مورد استقبال گردشگران داخلی و خارجی قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه در استان کرمان هتل سنتی وجود ندارد، افزود: امیدواریم با راه‌اندازی این واحد اقامتی در محل زائر سرای شاه نعمت الله ولی ماهان، یک هتل سنتی زیبا با رعایت ضوابط میراث فرهنگی آغاز به کار کند.

عکس خبر تزئینی است.