خسروآبادی

مدیرکل میراث فرهنگی تهران به فعالان صنعت گردشگری تاکید کرد: مراقب باشید ارزش خدمات را در ذهن گردشگران با افزایش بی رویه قیمت‌ها تنزل ندهید.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی استان تهران، رجبعلی خسروآبادی مدیرکل میراث فرهنگی استان تهران، با بیان اینکه کاهش قیمت به‌عنوان یک استراتژی در فعالیت‌های اقتصادی برای بسیاری از فعالان بخش خصوص برای افزایش فروش محصولات قابل توجه است افزود: با توجه به اینکه صنعت گردشگری و هتلداری یک صنعت خدماتی است؛ بنابراین بیش از دیگر صنایع نیازمند حفظ مشتری برای ادامه فعالیت در محیط رقابتی امروز است.

خسروآبادی جذب گردشگر را نیازمند جلب اعتماد آنان دانست و افزود: این جلب اعتماد مستلزم ایجاد خدمات مطلوب به مسافران است.

مدیرکل میراث فرهنگی تهران تاکید کرد: به‌عنوان متولی نظارت بر تاسیسات گردشگری استان تهران به دنبال آن هستیم تا شکاف بین استانداردها و نحوه ارائه خدمات را به حداقل برسانیم. یک هتل مجاز نیست تا خدمات پایین تر از ستاره خود را به بهانه کاهش قیمت به گردشگران ارائه دهد.

خسروآبادی با بیان اینکه استفاده از خدمات سفر در سبد مایحتاج روزانه مردم مستلزم ارائه قیمت مناسب است، افزایش غیرمعمول بهای استفاده از خدمات را موجب متضرر شدن فعالان این صنعت برشمرد و گفت: قطعا تعیین کننده نرخ واقعی در استفاده از خدمات صنعت گردشگری به جز ایام پیک سفر مردم هستند.

وی ادامه داد: البته ممکن است در ایام پیک سفر تعداد معدودی به صورت غیرقانونی اقدام به افزایش بهای خدمات سفر به گردشگران  کنند.