سرعین

فرماندار سرعین در نخستین جلسه ستاد اجرایی خدمات نوروز سال 95 گفت: با اشاره به فرصت پیش آمده در ارتباط با گردشگران روسی، باید پای گردشگران روسی را به منطقه باز کنیم که این امر نیازمند همت مسئولان، تبلیغ مناسب و معرفی قابلیت‌های شهرستان از جمله چاپ و توزیع بروشورهای گردشگری به زبان روسی است.

به گزارش ایسنا، نخستین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز سال 95 شهرستان سرعین به ریاست «عاطف ناصری»، فرماندار و اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان با محوریت آمادگی دستگاه‌های اجرایی برای خدمات‌رسانی مطلوب به گردشگران نوروزی برگزار شد.

مسئول میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان سرعین بر لزوم آمادگی دستگاه‌های اجرایی شهرستان جهت خدمات رسانی مطلوب به مسافران و رفع نواقص و نقاط ضعف تأکید و بیان کرد: امید داریم با همت همه ادارات و اصناف شهرستان، تعطیلات به یاد ماندنی را برای گردشگران و میهمانان عزیز رقم بزنیم.

سید صادق حسینی بر لزوم آموزش کارکنان مراکز و تأسیسات گردشگری و تمامی اصناف در محیط کسب و کار با همکاری این اداره و اداره آموزش فنی و حرفه‌ای اشاره کرد و گفت: راه‌اندازی دفتر خدمات مسافرتی در سرعین و تهیه بسته‌های گردشگری به ویژه در ایام برگزاری جشنواره زمستانه و نوروز سال 95 پیگیری می‌شود.

در این جلسه ضمن اتخاذ آخرین هماهنگی‌ها و تصمیمات لازم برای برگزار جشنواره زمستانی سرعین، شعار جشنواره سال جاری نیز “لذت زمستان با خانواده در شهر توریستی سرعین” انتخاب شد.