کندوان

رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری از آمادگی این سازمان برای ارائه تسهیلات ارزان‌قیمت به بخش خصوصی به منظور ایجاد خدمات اقامتی در محور کندوان خبر داد.

به گزارش ایسنا، مسعود سلطانی‌فر در سفر به نوشهر اظهار کرد: در جاده کندوان به دلیل شرایط محیطی امکان ارائه خدمات اقامتی وجود ندارد، اما در صورت آمادگی بخش خصوصی برای فراهم کردن امکانات اقامتی در این محور، سازمان می‌تواند تسهیلات ارزان‌قیمت در اختیار آنها قرار دهد.

معاون رییس‌جمهور همچنین درباره منطقه گردشگری نوشهر گفت: این شهرستان قطب گردشگری استان مازندران و نیز قطب گردشگری در کشور محسوب می‌شود و باید تلاش کنیم تا امکانات مناسب‌تری برای سطوح درآمدی گردشگران ایجاد کنیم.

وی درباره پروژه‌های مختلف سفر دولت به استان مازندران نیز بیان کرد: پروژه‌های مختلفی در زمینه کشاورزی، ارتباطی، آب، فرهنگی، اجتماعی و اشتغال در این سفر پیش‌بینی شده است که در جلسه شورای اداری استان از سوی رییس‌جمهوری مطرح خواهد شد. تلاش بر این است تا تمام پروژه‌های نیمه تمام استان ظرف امسال و سال آینده به اتمام برسد و تمرکز پروژه ها روی طرح های اشتغال‌زایی و گردشگری است .