سید کریم داوودی

اصفهان – عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: پس از گذشت سه سال از آغاز پروژه توسعه منطقه گردشگری و ایجاد فضای شهری در اطراف منارجنبان هنوز این طرح بلاتکلیف است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید کریم داوودی پیش از ظهر امروز در شصت و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن تبریک هفته بسیج اظهار داشت: بسیج تنها نهادی است که می‌تواند در رفع مشکلات مردم راهگشا باشد.

وی با بیان اینکه در برنامه‌های راهبردی شهرها باید رضایتمندی شهروندان در اولویت قرار گیرد، ادامه داد: بررسی و شناخت مشکلات مردم نخستین گام در راستای تحقق رضایتمندی مردم از مسئولان است.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان ینکه در حال حاضر سیستم اداری و بروکراسی‌ها در سازمان ها روز به روز بدتر می‌شود، افزود: وضعیت بروکراسی اداری به گونه‌ای شده است که فعالیت مدیران با انگیزه را نیز تحت شعاع قرار داده است.

وی با اشاره به افزایش مراحل صدور پروانه در اصفهان اظهار داشت: متاسفانه در حال حاضر روند دریافت پروانه ساختمان در شهر اصفهان از ۱۰ مرحله به ۳۷ مرحله افزایش یافته است که این امر در هیچ یک از شهرهای کشور مشاهده نمی‌شود.

داوودی به مشکلات ناشی از افزایش مراحل صدور پروانه ساختمان اشاره کرد و بیان داشت: با این اتفاق نارضایتی مردم به شدت افزایش یافته و خواب سرمایه و تورم بیش از ۲۰ درصد در هزینه تمام شده مسکن به وجود می‌آید.

وی با بیان اینکه شهرداری و نظام مهندسی باید نسبت به نحوه صدور پروانه ساختمان برای شهروندان توجه بیشتری داشته باشند، ادامه داد: در این راستا ضروری است که شهرداری و نظام مهندسی نسبت به واگذاری اختیار به دفاتر خصوصی اقدام کنند و ارایه خدمات را در یک محل تجمیع کنند.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه راه‌اندازی باغ ویلاها در منطقه ۹ شهرداری اصفهان ضروری است، اظهار داشت: راه اندازی باغ ویلاها تنها راه حل حفظ فضای سبز ناژوان ست.

وی در خصوص راه‌اندازی پروژه توسعه منطقه گردشگری منارجنبان نیز بیان داشت: پس از گذشت سه سال از آغاز پروزه توسعه منطقه گردشگری و ایجاد فضای شهری در اطراف منارجنبان هنوز این پروژه بلاتکلیف است.

داوودی در خصوص توسعه ریخته گری‌های خمینی شهر تا نزدیکی حاشیه غرب اصفهان نیز گفت: در این راستا باید با هماهنگی شهرداری خمینی شهر از ساخت و سازهای خلاف در منطقه ناژوان جلوگیری کرد.