جام جهانی
مدیرعامل آژانس تعطیلات رویایی که به عنوان منتخب فدراسیون فوتبال تور جام جهانی را برگزار می کند اعلام کرد: تا کنون ابلاغی درباره حکم تعلیق ویا مهلت 15 روزه دریافت نکرده ام این در حالی است که از بین 170 مسافر این تور، فقط یک نفر بر سر قیمت مصوب فدراسیون فوتبال شکایت دارد.

پرویز بگ زاده به خبرنگار مهر گفت: جلسه ای با حضور مسئولان میراث فرهنگی در روز چهارشنبه هفته پیش تشکیل شد و مسئولین از من خواستند تا گزارشی درباره روند برگزاری تورهای جام جهانی ارایه کنم. آنها هیچ موضوعی درباره تعلیق حکم پروانه آژانس و یا نارضایتی مسافران به من اعلام نکردند فقط توضیحات خواستند.

مدیرعامل آژانس گردشگری تعطیلات رویایی به عنوان آژانس منتخب برای برگزاری تورهای جام جهانی 2014 اعلام کرد: از بین 170 مسافر، تنها یک نفر بر سر قیمت تور شکایت داشت. تاکنون هیچ شکایت دیگری به من اعلام نشده است و درباره این موضوع، حتی سازمان میراث فرهنگی با من صحبتی نکرد. آن یک شکایت هم بر سر این موضوع بود که مسافر می گفت هزینه داده شده برایش صرف نداشته است.

وی درباره این که مدیرکل میراث فرهنگی استان تهران اعلام کرده این آژانس 15 روز فرصت برای جلب رضایت مسافران دارد، گفت: من هیچ اطلاعی درباره این موضوع ندارم. تا کنون نیز به من نه ابلاغی درباره حکم تعلیق شده و نه مهلت 15 روزه.

بگ زاده گفت: ما سه گروه از خبرنگاران، هنرمندان و مسافران را به برزیل بردیم، با 170 نوع تقاضا. برخی از مشکلاتی که خبرنگاران اعلام کردند را پذیرفتیم مانند مشکل راننده اتومبیل. وقتی درباره مشکلات دیگر با آنها صحیت کردیم، آنها پذیرفتند که مشکل از کجاست. هنرمندان هم که با مشکل اسپانسر روبرو شده بودند اما در میان مسافران اعزامی بعضی از نمایندگان مجلس حضور داشتند که حتی رضایت خودشان را از برگزاری این تورها در مصاحبه با رسانه ها اعلام کرده اند.

وی درباره اعزام کارکنان سازمان میراث فرهنگی نیز بیان کرد: این سازمان 5 ناظر را تنها در یک تور قرار داده بود در حالی که 7 شرکت خدمات مسافرتی دیگر نیز مانند «سام سیر»، «سفرهای شیشه ای»، «گروه تورهای نوبل»، «دشت گل یاس» و … نیز تور برزیل را برگزار کردند ولی در هیچیک از این تورها ناظری وجود نداشت. 4 کارمند سازمان شامل محمدعلی فیاضی مدیرکل طبیعت گردی، سعید شیرکوند معاون سرمایه گذاری، سید مهدی یاسینی کارمند این سازمان، اسدالله درویش امیری معاون امور مجلس، حقوقی و امور استانهای سازمان میراث فرهنگی با هزینه فدراسیون فوتبال به برزیل اعزام شدند. سازمان میراث فرهنگی در نهایت یک ناظر دیگر را نیز به این تور افزود و برای اعزام یکی از کارکنانش به نام اسفندیار یوسف پور هیچ هزینه ای پرداخت نکرد.

بگ زاده گفت: سوالم این است که آیا سازمان میراث فرهنگی نظارتی هم بر تورهای گردشگری آژانس های دیگر نیز داشته است و آیا شکایت آنها هم بررسی شده یا نه؟ این سازمان فقط روی آژانس ما حساس بود و به همین دلیل برای آن 5 ناظر فرستاد.