رییس کمیسیون گردشگری و سرمایه‌گذاری اتاق بازرگانی مازندران گفت: آژانس‌های مسافرتی به عنوان نقشه راه باید مناطق گردشگری را برای گردشگران خارجی شناسایی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه مازندران، محمد کاوه ظهر امروز 22 مهرماه 92 در کمیسیون گردشگری و سرمایه‌گذاری اتاق بازرگانی اظهار کرد: پس از پیگیری‌های یکساله مصوب شده که اجلاس گردشگری سلامت کشورهای عضو اکو در مازندران برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه در برگزاری این اجلاس دو نمایشگاه گردشگری و سلامت نیز دایر خواهد بود گفت: مقالات علمی در این اجلاس مصوب شده است و مقالات با 3 زبان فارسی، انگلیسی و عربی در سایت اجلاس قرار خواهد گرفت.

رییس کمیسیون گردشگری و سرمایه‌گذاری اتاق بازرگانی مازندران افزود:آژانس‌های مسافرتی به عنوان نقشه راه گردشگری باید مکان‌های تاریخی، مناطق گردشگری و طبیعی را برای گردشگران خارجی شناسایی کنند.

کاوه با بیان اینکه مکان‌های بازدید برای گردشگران خارجی در مازندران زیاد است اما متاسفانه این مکان‌ها برای اکثر افراد شناخته شده نیست، گفت: آژانس‌های مسافرتی و انجمن ‌ای تورگردان با شناسایی مناطق گردشگری مختلف می‌توانند نقشه راه برای گردشگران باشند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه پتانسیل‌ها و مزیت‌های مناسبی در مازندران وجود دارد اما متاسفانه بهره وری مناسب توریست به طور شایسته‌ای در استان انجام نمی‌شود.

رییس کمیسیون گردشگری و سرمایه‌گذاری اتاق بازرگانی مازندران خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه جاذبه گردشگری ویژه‌ای در استان وجود دارد باید انسجام گردشگری صورت گیرد.