گردشگری

عضو هیات رییسه فراکسیون گردشگری مجلس گفت: تا اواخر مهرماه با رییس و معاونان سازمان میراث فرهنگی و گردشگری برای بررسی برنامه‌های سازمان جلسه مشترک برگزار می‌کنیم.

بهروز نعمتی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد:  واحدهای تابعه سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در شهرستان‌ها در روزهای تعطیل، تعطیل نیستند.

وی تاکید کرد:‌با توجه به ارتباط خوبم   با رییس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری اطمینان دارم واحدهای ستادی و اماکن وابسته به این سازمان در روزهای تعطیل، تعطیل نیستند.

رییس اسبق شورای گردشگری استان همدان یادآور شد: از آن‌جا که در زمان مسئولیتم به عنوان رییس شورای گردشگری استان و شهرستان همدان، اماکن گردشگری استان در تعطیلات رسمی تعطیل نبود به همین دلیل اطلاع دارم که همین رویه در حال حاضر نیز در استان جاری است. تعطیلی در استان های دارای ظرفیت های گردشگری و توریستی در روزهای تعطیل معنا ندارد.

نماینده مردم تهران در مجلس در عین حال از «وجود نقایصی در عملکرد سازمان میراث فرهنگی و گردشگری» سخن گفت و افزود: از زمان مسئولیت آقای سلطانی‌فر در سازمان میراث فرهنگی و گردشگری اتفاقات خوبی در این سازمان افتاده است.

خزانه‌دار فراکسیون گردشگری مجلس، دعوت از رییس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری را جزو برنامه‌های آتی فراکسیون متبوعش دانست و افزود: پس از شکل‌گیری و قوام گرفتن فراکسیون‌های مجلس تا دو ماه آینده جلسه مشترکی با رییس و معاونان سازمان مذکور تشکیل خواهیم داد تا پیشنهادات اعضای فراکسیون گردشگری مبنی بر تغییر ساعت کار یا شیفت‌بندی ساعات کار پرسنل ستادی و اجرایی سازمان و اماکن گردشگری مربوطه با مدیران این سازمان در میان گذاشته شود.