کارگاه آموزشی «دیپلماسی گردشگری در دوران پساتحریم»، 16 خردادماه در محل سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، نظر به افزایش تعداد گردشگران ورودی به کشور در دولت تدبیر و امید، کارگاه آموزشی «دیپلماسی گردشگری در دوران پساتحریم» با هدف ارتقاء دانش عمومی و بروزرسانی اطلاعات کارشناسان، فعالان و علاقه‌مندان این حوزه توسط دفتر مطالعات آموزش گردشگری برگزار می‌شود.

در این کارگاه «ناصر رضایی»، عضو هیات علمی گروه گردشگری پژوهشکده گردشگری با تشریح سرفصل‌هایی همچون «تاریخچه دیپلماسی»، «تقسیمات دیپلماسی»، «روابط سیاسی، سیاست خارجی و دیپلماسی»، «قوانین حاکم بر روابط سیاسی» با محوریت صنعت گردشگری کشور به آموزش در زمینه‌ی «دیپلماسی گردشگری در دوران پساتحریم» می‌پردازد.

کارگاه آموزشی «دیپلماسی گردشگری در دوران پساتحریم» روز یکشنبه، 16 خردادماه، از ساعت 9 تا 11 صبح در محل سالن همایش‌های ساختمان مرکزی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، واقع در خیابان آزادی، اتوبان یادگار امام (ره)، تقاطع زنجان جنوبی برگزار می‌شود.

حضور در این کارگاه که توسط معاونت گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برگزار می‌شود، برای عموم آزاد است و به شرکت‌کنندگان، گواهینامه آموزشی اعطا می‌شود.