یوسف داداش زاده

تبریز – معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری ارس از حضور سازمان منطقه آزاد ارس و برخی سرمایه گذاران بخش خصوصی این منطقه در نهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته در تهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، یوسف داداش زاده پیش از ظهر چهارشنبه با اعلام این خبر گفت: با توجه به سرمایه گذاری های صورت گرفته از سوی سازمان و بخش خصوصی درحوزه گردشگری، سازمان منطقه آزاد ارس با حضور در این نمایشگاه در تلاش است تا فرصت مناسبی را برای رقابت سرمایه گذاران حوزه گردشگری ارس با فعالان این حوزه در دیگر مناطق کشور را فراهم آورد.

وی افزود : امسال ارس با شعار «در ارس آن سوی مرزها را بهتر ببینید» در نمایشگاه حضور یافته و با  فراهم نمودن حضور برخی از سرمایه گذاران حوزه گردشگری در صدد معرفی پتانسیل های حاشیه رود ارس در حوزه گردشگری می باشد.

وی در ادامه گفت : احداث پارک های درنا و کوهستان، ایجاد امکانات تفریحی در حاشیه رود ارس، راه اندازی مجتمع های تجاری و رستوران های جدید از دیگر امکانات ایجاد شده در منطقه آزاد ارس می باشند که در کنار جاذبه های تاریخی و طبیعی موجود در ارس لحظات مفرحی را برای میهمانان منطقه آزاد ارس ایجاد می کنند.

گفتنی است نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهران در ۱۱ سالن  و با حضور سازمان های میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ها، دفاتر خدمات مسافرتی، هتل ها، تولیدگنندگان و واردکنندگان لوازم هتل و هتلداری، ارائه کنندگان خدمات عرصه هتلداری و گردشگری، سازمان های مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و سرمایه گذاران حوزه گردشگری پذیرای علاقمندان به سفر و گردشگری است.