مطبوعات

درحالی که پاسخ مسئولانه و نقد منصفانه شعار نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاریها اعلام شده که معاون گردشگری کشور در بازدید از نمایشگاه به سوال رسانه های منتقد پاسخ نداد.

به گزارش خبرنگار مهر، بیست‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها در مصلی تهران برپا شده و تا روز جمعه ادامه خواهد داشت. در این نمایشگاه، مسئولان مختلف دولتی و غیردولتی حضور پیدا کرده و به بازدید از غرفه خبرگزاری ها، نشریات و روزنامه های مختلف می روند.

شعار نمایشگاه امسال «پاسخ مسئولانه، نقد منصفانه» اعلام شده، این در حالی است که معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در زمان محدود سعی کرد در برنامه خود بازدید از  رسانه‌های منتقد جایگاهی نداشته باشد. وی پس از بازدید از چند نشریه و روزنامه به غرفه وزارت ورزش و جوانان و پس از آن به غرفه روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی رفت تا تکلیف خود را در بازدید از نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها انجام داده باشد.

روابط عمومی میراث فرهنگی نیز در پاسخ به خبرنگاران حوزه گردشگری اعلام کرد وی برای گردش و استراحت به نمایشگاه آمده است و به دلیل جلسه فوری باید نمایشگاه را ترک کند.

معاون گردشگری در چند روز اخیر به دلیل انتشار گزارش های انتقادی درباره عملکرد معاونت گردشگری دولت یازدهم از پاسخگویی به خبرنگاران و رسانه های منتقد امتناع می کند.