مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران پیشنهاد ایجاد رینگ گردشگری آسیایی را داد.

به گزارش سرویس«شهری» خبرگزاری ایسنا، فرزاد هوشیار پارسیان با اشاره به اینکه گردشگری یکی از موضوعات بسیار مهمی است که در مجمع شهرداران آسیایی مورد توجه قرار گرفت، گفت: باید با اتکا بر تجربیات سایر شهرهای آسیایی سبد اقتصاد قاره آسیا از محل گسترش گردشگری افزایش یابد.

وی با پیشنهاد ایجاد رینگ گردشگری شهرهای آسیایی، افزود: بر پایه این طرح توریست های مختلف از کشورهای زیادی جذب و در این رینگ گردشگری مورد تبادل قرار می گیرد .

مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران با تاکید بر گسترش فرهنگ و تمدن بین شهرها، خاطرنشان کرد: تبادل فرهنگ و تمدن های گذشته شهرهای آسیایی می تواند موجب گسترش گردشگری شود .

هوشیار در ادامه یافتن راه حلی عملی برای حل مشکلات و معضلات آسیب های اجتماعی را یکی دیگر از اهداف این نشست برشمرد و اضافه کرد: شهرهای مختلف می توانند تجربیات خود را در حوزه حل آسیب های اجتماعی از جمله سکونت گاه های غیررسمی و حاشیه نشینی تبادل کنند، چراکه شهرهای مختلف با آسیب های متعددی روبرو هستند که تبادل تجربیات می تواند گام موثری در راستای حل این مشکلات بردارد.

براساس گزارش سایت تهران سما، وی با بیان اینکه در نشست AMF شهرداران مختلف بر توسعه گردشگری شهری تاکید کردند، افزود: این مجمع می تواند محلی برای استارت گردشگری در آسیا باشد.