شاهرود

دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر شاهرود از بازدید حدود 40 هزار نفر از جاذبه‌های طبیعی و تاریخی این شهرستان در ایام تعطیلات عید سعید فطر خبر داد.

به گزارش ایسنا، «حمیدرضا حسنی» با اعلام این خبر گفت: این گردشگران از جنگل ابر، مجموعه تاریخی بسطام، مجموعه تاریخی – فرهنگی شیخ ابوالحسن خرقانی، آبشار تنگه داستان مجن و موزه‌های شهرستان بازدید کردند.

وی اظهار کرد: در این مدت 9 هزار و 174 نفر در شهرستان شاهرود اقامت داشتند که از این تعداد 389 نفر در هتل‌ها، 410 نفر در هتل آپارتمان، 55 نفر در کمپ‌ها، 385 نفر در اقامتگاه‌های روستایی، شش هزار و 520 نفر در چادرهای مسافرتی و یک‌هزار و 415 نفر در مدارس اسکان یافتند.

حسنی گفت: با تشکیل ستاد هماهنگی خدمات سفر به ریاست معاون استاندار و فرماندار شهرستان شاهرود و با همکاری ادارات عضو ستاد، تدابیری اتخاذ شده تا از این پس گردشگران و زائران حرم مطهر امام رضا (ع)، شاهرود را به عنوان مقصد گردشگری در نظر داشته باشند.

شهرستان شاهرود با مکان‌های دیدنی و جاذبه‌های متعدد گردشگری تاریخی و طبیعی پذیرای مسافران و زائران حرم رضوی بوده و در مسیر تردد زائران به مشهد و استان‌های اصفهان و گلستان قرار دارد.